شناسهٔ خبر: 67276955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پنج مصدوم درحادثه رانندگی در محور نیشابور- مشهد

واژگونی یک دستگاه خودرو سواری صبح امروز در بزرگراه نیشابور- مشهد در محدوده روستای عصمت آباد، پنج نفر را روانه بیمارستان کرد.

صاحب‌خبر -
واژگونی خودرو سواری در بزرگراه نیشابور- مشهد پنج نفر را روانه بیمارستان کرد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های قدمگاه و درود به محل حادثه اعزام شدند.
 
سید حمید حسینی افزود : در بررسی اولیه کارشناسان اورژانس، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که تمام مصدومان پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.
 
وی با اشاره به ضرورت رانندگی با سرعت مطمئنه به ویژه در زمان ابتدای صبح گفت: از آنجایی که معابر هنگام صبح زود، خلوت است افرادی که در این زمان عازم محل کار خود هستند حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کنند و هنگام رانندگی به جلو توجه کامل داشته باشند.
 
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 
مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.
 
 
 

 

نظر شما