شناسهٔ خبر: 67276954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش بوکس بازان اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات بوکس استان اردبیل گفت: بوکس بازان اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب ۲ مدال رنگارنگ در اوزان سنگین و فوق سنگین خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

درخشش بوکس بازان اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وحید زوارزاده افزود: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور به مناسبت گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این رقابت‌ها که با حضور ۱۴۵ بوکسور از سراسر کشور برگزار شد، بوکس بازان اردبیلی در مجموع با کسب ۲ مدال رنگارنگ شامل یک مدال طلا و یک مدال نقره خوش درخشیدند.
رئیس هیات بوکس استان اردبیل بیان کرد: در این مسابقات هادی محمدنژاد در وزن ۹۲+ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا و علیرضا بهنژاد در ۹۲- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره برای استان اردبیل شدند.
وی با بیان اینکه تیم استان اردبیل با چهار بوکسور در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور شرکت کرده بود، اضافه کرد: هادی محمدنژاد مشتزن طلایی بزرگسالان کشور از ورزشکاران فرشید نجاتی و علیرضا بهنژاد دارنده مدال نقره بزرگسالان کشور از ورزشکاران یونس ارسنجانی بزرگ و پیشکسوت بوکس اردبیل هستند.
زوار زاده ادامه داد: این ۲ مدال تاریخی و ارزشمند برای نخستین بار در تاریخ بوکس اردبیل توسط ورزشکاران این استان در رده سنی بزرگسالان به دست آمد.
وی گفت: فرزان حمزه زاده و نوید گلمرادی به عنوان مربی تیم استان اردبیل را در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور همراهی می‌کردند.

نظر شما