شناسهٔ خبر: 67276844 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

انتخابات پرشور سرلوحه کار آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش فارس برگزاری انتخابات پرشور را سرلوحه کار آموزش و پرورش دانست و گفت: کاری کنیم که افراد حس کنند در سرنوشت خود مؤثرند و می‌توانند با انتخابشان در جامعه تغییر ایجاد کنند و ثمره آن را بچشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرشید قاسمی در سومین یادواره شهدای معلم فارس کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان با حضور بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرهنگی این استان گفت: در سال ۱۴۰۰ در حالی که کرونا کشور را فرا گرفته بود و روزانه شاهد مرگ و میر بسیاری بودیم و مدارس تعطیل شده بود شخصی شجاع آمد و دستور بازگشایی مدارس را صادر کرد آن بزرگ‌مرد شهید رئیسی بود.


وی افزود: طرح رتبه بندی معلمان که سال‌ها برجا مانده بود توسط رئیس جمهور شهید اجرایی شد تأثیر نمرات در کنکور و دیگر موارد از دیگر خدمات آن رئیس جمهور شهید خدمت بود او تصمیم گرفته بود به جامعه خدمت کند.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به آرزویش رسید و به فیض عظیم شهادت نائل آمد؛ اما امروز ما در آستانه برگزاری آزمون بزرگی به نام انتخابات هستیم.


این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری سرلوحه کار ماست لذا باید در این راستا تلاش کنیم و معلمان همواره نشان داده‌اند که مرجعی تأثیرگذار در سرنوشت کشور هستند.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، اگر فرد معتقد باشد در سرنوشت خود بی‌تأثیر است تمایلی به مشارکت در انتخابات ندارد؛ لذا باید کاری کنیم که افراد حس کنند در سرنوشت خود مؤثرند و می‌توانند با انتخابشان در جامعه تغییر ایجاد کنند و ثمره آن را می‌توانند بچشند در این صورت با اشتیاق در انتخابات شرکت می‌کنند.


وی ادامه داد: فرهنگیان می‌توانند پیشران انتخابات در جامعه باشند؛ لذا حلقه‌های میانی که در دستان معلمان قرار گرفته است پررنگ‌تر شده و باعث گرمی تنور انتخابات شده است.

انتهای خبر/

نظر شما