شناسهٔ خبر: 67276756 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سیفی خبر داد:

بهره‌مندی از هوش مصنوعی در توسعه محافل قرآنی

رئیس اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با بیان اینکه از ابزارهای هوش مصنوعی در برنامه‌‌های قرآنی به ویژه محافل قرآنی شهر تهران استفاده می‌‌کنیم، گفت: این ابزار ضمن جذابیت برای جوانان، فعالیت‌های و برنامه‌های قرآنی شهر تهران را پرشورتر و پرمخاطب‌تر کرده است.

صاحب‌خبر -

مهدی سیفی، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تولیدات تکنولوژی‌محور قرآنی گفت: شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران از ابتدای سال جدید، باتوجه به دستیابی به رکورد‌های جهانی در تولیدات فناورانه قرآنی، پیشرو در استفاده از فناوری‌های نوین برای ترویج مفاهیم دینی و قرآنی بوده است.

 وی ادامه داد: این نهاد از ابتدای سال تاکنون موفق شده بیشترین تعداد اپ‌های واقعیت مجازی، فیلم‌های واقعیت مجازی و تولیدات تصویری خلق شده با هوش مصنوعی را در حوزه قرآن و عترت آن هم در سطح جهانی تولید و عرضه کند. همچنین شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، به رکورد‌های جهانی در عرصه محصولات هوش مصنوعی مرتبط با قرآن دست پیدا کرده است

رئیس اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران تصریح کرد: این تولیدات و موفقیت‌ها نه تنها نشان‌دهنده تعهد شورا به استفاده از فناوری‌های نوین برای ترویج مفاهیم دینی و قرآنی است، بلکه توانایی ما را در ایجاد محتوای جذاب و تأثیرگذار قرآنی برای نسل جوان به نمایش می‌گذارد.

تجربه‌ای منحصر به‌فرد و تعاملی

سیفی با بیان اینکه دستاورد‌های هوش مصنوعی تجربه‌ای منحصر به‌فرد و تعاملی را برای کاربران و قرآن‌دوستان فراهم می‌کنند، گفت: امروز از ابزارهای هوش مصنوعی در برنامه‌‌های قرآنی خصوصا محافل قرآنی شهر تهران استفاده می‌‌کنیم. این ابزار ضمن جذابیت برای جوانان، فعالیت‌های و برنامه‌های قرآنی شهر تهران را پرشورتر و پرمخاطب‌تر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استقبال پرشور از این تولیدات نشان‌دهنده موفقیت استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای ترویج مفاهیم دینی و قرآنی است، تصریح کرد: امیدواریم که این گونه پروژه‌ها ادامه‌دار باشد و بتواند تأثیرات مثبتی را در عرصه فعالیت‌های قرآنی در جامعه داشته باشد. هدف ما ایجاد ارتباطی نو و جذاب بین نسل جوان و مفاهیم قرآنی است و این رکورد‌ها تأییدگر این تلاش‌ها هستند.

تولیدات نوآورانه و تکنولوژی‌محور قرآنی

رئیس اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با تأکید بر ادامه راه تولیدات نوآورانه و تکنولوژی‌محور قرآنی، بیان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی برای توسعه و ارائه پروژه‌های بیشتری داریم تا بتواند ارتباط نسل جدید با مفاهیم قرآنی را تقویت کند و به ترویج فرهنگ دینی کمک کند.

انتهای پیام

نظر شما