شناسهٔ خبر: 67276677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مشارکت در انتخابات فرصت مطالبه گری را به مسئولان می دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مه ولات گفت: شرکت در انتخابات در کنار ارتقای جایگاه ایران در جهان، دست مسئولان را برای مطابه‌گری باز می‌کند و این فرصت را به آنها می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات، سرهنگ پاسدار حمیدرضا نامور اظهار کرد: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب درست باعث می‌شود جایگاه ایران در جهان به واسطه پشتوانه حضور مردم در انتخابات ارتقا پیدا کند و در حوزه شهرستان نیز دست مسئولان برای پیگیری مطالبات بازتر می‌شود.
وی بیان کرد: شرکت در انتخابات و حضور آگاهانه در این عرصه که با انتخابات درست همراه باشد، برکات ارزشمندی دارد.
 نامور با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح شهرستان باعث می‌شود که دست مسئولان برای پیگیری مطالبات مردم باز باشد، افزود: وقتی مردم شهرستان حضور پرشور و حداکثری در انتخابات داشته باشند منجر به این می‌شود مسئول شهرستان با دست بازتری پیگیری مطالبات مردم از مسئولین استانی باشند و این مهم در حل مشکلات منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 وی در ادامه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات در عرصه جهانی و بین‌المللی نیز دستاوردهای ارزشمندی دارد، ادامه داد: وقتی یک رئیس جمهور با رای قاطع مردم انتخابات شود، باعث می‌شود با پشتوانه ارزشمند تک تک این رأی‌ها، رئیس جمهور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی پیگیری مطالبات مردم کشور عزیزمان باشد.

نظر شما