شناسهٔ خبر: 67276641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی:

حضور در انتخابات افزایش وحدت ملی را رقم می‌زند

اعظم قهرمانی

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی گفت: حضور در انتخابات افزایش وحدت ملی را رقم می زند و موجب انسجام ملی می‌شود.

صاحب‌خبر -

ناصری مقدم با حضور در دفتر ایسنا و در گفت و گو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: در این دور از انتخابات اتفاق خوبی رقم خورده و آن رقابتی کردن انتخابات است که موجب ایجاد شور و شوق انتخاباتی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در داخل و خارج کشور برای کشور مشروعیت ایجاد می کند، افزود: مشارکت مردم در انتخابات در درون کشور، آرامش ایجاد می کند چرا که رئیس جمهور را خود مردم انتخاب کرده اند بنابراین حامی او می شوند و رئیس جمهور نیز سیاست های مورد نظر خود را اجرا می کند.

ناصری مقدم ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات برای کشور ثبات سیاسی و امنیت ایجاد می کند و مردم سالاری دینی به معنای واقعی پیاده می شود.

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی افزود: زمانی‌که مردم خود در انتخابات حضور پیدا می کنند و رئیس جمهور انتخاب می کنند از فرد انتخاب شده خود نیز حمایت خواهند کرد.

ناصری مقدم تاکید کرد: جوانان و نوجوانانی که به سن رای دادن رسیده اند باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و تمام تلاش ما دعوت دهه هشتادی ها برای حضور در پای صندوق های رای است.

وی ادامه داد: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید مطالبات مردم را نهادینه و به خواسته های مردم توجه کند.

رئیس خانه احزاب تصریح کرد: رئیس جمهور باید مردمی، دغدغه مند و تجربه کار اجرایی را داشته باشد. وزرایی کارآمد را انتخاب کند که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.
انتهای پیام

نظر شما