شناسهٔ خبر: 67276454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارگران صنایع اراک هوشیار برای یک انتخاب درست + فیلم

اراک - ایرنا - کارگران محیط‌های صنعتی اراک تاثیر انتخاب درست را در روزی سفره خود توصیف می‌کنند، آنچه که کارگران محیط‌های صنعتی تجربه کرده‌اند زمینه حضور تمام قد آن‌ها برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کارگران استان مرکزی به ویژه صنایع اراک سال‌های گذشته مشقت بسیاری به دلیل وضعیت نابسامان کارخانه‌ها متحمل شدند و روزهای متعددی خیابان‌های اراک شاهد تجمع آن‌ها بر کف خیابان به دلیل نیمه تعطیل بودن کارخانه‌ها و به تعویق افتادن حقوقشان بود، اما امروز به واسطه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده وضعیت کارخانه‌ها به روال عادی بازگشته و کارگران حقوق و مزایای خود را از کارخانه به رونق نشسته دریافت می‌کنند.

با اغلبشان که به گفت و گو می‌پردازیم همین تغییر در معیشت و کارشان را بهترین دلیل برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌دانند و از تاثیر انتخاب درست بر زندگی و معیشتشان می‌گویند، کارگران معتقدند فردی باید سکان‌دار جایگاه ریاست جمهوری کشور شود که مدیریت صحیح برای بخش صنعت اتخاذ کند نه اینکه با واردات محصولی که یک کارخانه داخلی تولید می‌کند زمینه تعطیلی واحد صنعتی و قطع روزی کارگر را فراهم سازد.

کارگران به دلیل لمس ارتباط نوع انتخاب با روند زندگیشان بسیار حساس‌تر از گذشته به این مقوله نگاه و سعی در انتخابی هوشمندانه و آگاهانه دارند.

بیشتر بخوانید:

کارگران آذرآب اراک تجمع کردند

استان مرکزی رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی تعطیل را در کشور کسب کرد

نظر شما