شناسهٔ خبر: 67276420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمله رئیس سازمان تبلیغات نزدیک به قالیباف علیه ظریف: با وقاحت این دوران را می‌گویید دوران فلاکت / قرآن را هم تحریف کردید؛ قرآن می‌گوید باید جنگید و به نبرد برخاست

حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات که به محمدباقر قالیباف نزدیک است به قرآن خواندن ظریف در برنامه میزگرد سیاسی صداوسیما انتقاد کرد و گفت: برداشت ارائه‌شده عجیب، سخیف و غلط است. فکر نمی‌کردیم انقدر زود کار به تحریف قرآن برسد. برای توجیه خطاهایتان به تحریف و برداشت سخیف و غلط از قرآن رسیده‌اید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات که به محمدباقر قالیباف نزدیک است به قرآن خواندن ظریف در برنامه میزگرد سیاسی صداوسیما انتقاد کرد و گفت: برداشت ارائه‌شده عجیب، سخیف و غلط است. فکر نمی‌کردیم انقدر زود کار به تحریف قرآن برسد.  برای توجیه خطاهایتان به تحریف و برداشت سخیف و غلط از قرآن رسیده‌اید.

او افزود: از آقای پزشکیان توقع داریم همانطور که امور را به کارشناسان ارجاع میدهند، درباره این برداشت نادرست از قرآن هم به کارشناسان قرآنی توجه کنند. تفسیر نیاز نیست، لااقل متن ترجمه آیات قرآن را بخوانید!

<div id="video-display-embed-code_1707512" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/793749/1707512?width=400&height=300"></script></div>

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما