شناسهٔ خبر: 67276360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

گوستاوو بلانکو در گفت‌وگو با قدس: به قراردادم با استقلال پایبندم / فوتبال ایران باید به سیستم کمک داور ویدئویی مجهز شود

گوستاوو بلانکو می‌گوید به قرادادش با استقلال پایبند است و فصل پیش رو هم در این باشگاه حضور خواهدداشت..

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم آرژانتینی استقلال درحالی که طبق قانون نمی‌تواند از استقلال جدا شود، با پیشنهادهایی از سوی تیم‌های داخلی مواجه شده که این موضوع می‌تواند آینده کاری‌اش با باشگاه استقلال را به مخاطره بیندازد.

* آیا احتمال جدایی‌ از استقلال وجود دارد؟

من با باشگاه استقلال یک سال دیگر قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم. در روزهای گذشته پیشنهادهایی بوده اما به تعهدی که به استقلال دادم پایبند می‌مانم و جایی نمی‌روم. من باشگاه استقلال را دوست دارم و تداوم حضور دراین باشگاه برای من یک تصمیم حرفه‌ای است. روزی که به استقلال آمدم قرارداد دوساله بستم. الان یک فصل دیگر از آن قرارداد باقی مانده و امیدوارم فصل جدید را به خوبی شروع کنیم.

چرا استقلال جام قهرمانی را با حرف و حدیث‌های بسیاری از دست داد؟

همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد و نیازی نیست که من به عقب برگردم. باید رو به جلو فکر کنیم و به فکر بازسازی تیم برای فصل جدیدباشیم. به اعتقاد من فوتبال ایران باید به سیستم کمک داور ویدئویی مجهز شود و از وی ای آر استفاده شود. حق تیم‌ها گاهی پایمال می‌شود،اما اگر این سیستم باشد مشکلی ایجاد نخواهد شد.

*نظرت در مورد ادامه حضور نکونام در استقلال چیست؟

به نظر من آقای نکونام با استقلال نتایج بسیار خوبی بدست آورد. ما با ایشان روزهای خوبی را سپری کردیم. نکونام یک مربی با کلاس و حرفه‌ای که سطح اول فوتبال را هم تجربه کرده، است. به اعتقاد من باید ایشان دراستقلال بماند و کمک کنیم دوباره تیم سر و شکل بهتری بگیرد و فصل جدید هم در کورس قهرمانی باشیم. برای من جای خوشحالی بود که یک فصل را در کنار آقای نکونام پشت سر گذاشتم.

* چه زمانی به تمرینات استقلال برمی‌گردی؟

هر زمان که مربیان اعلام کنند تمرینات شروع شده به ایران برمی‌گردم. در حال حاضر هم تمرینات اختصاصی را سپری می‌کنم تا در فرم آمادگی مطلوب قرار بگیرم و از تمرین دو نباشم.

*از زندگی در ایران راضی بودی؟

کشور شما بسیار زیباست و مردمان مهربان و خونگرمی دارد. من تهران را دوست دارد. قبل از آمدنم به ایران حرف هایی شنیدم که اصلاً واقعیت نداشت. من به همه توصیه می کنم ایران را از نزدیک ببینند و به تبلیغات بیرون توجهی نکنند.ایران کشور بسیار پیشرفته‌ای است.

نظر شما