شناسهٔ خبر: 67276289 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آشتیان؛

ملت ایران با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت می‌کنند

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: مردم در عین گلایه‌هایی که از وضعیت معیشتی دارند ولی بصیرند و نخواهند گذاشت دشمنان مستکبر ایران اسلامی به اهداف شوم خود برسند و از کاهش مشارکت مردم به نفع خود بهره برداری کنند.

صاحب‌خبر -

سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آشتیان؛ درخصوص عزت و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از جوشش خون شهیدان به وجود آمد، رژیم غاصب اسرائیل و بزرگترین قدرت‌های دنیا نتوانستند جلوی موشک‌های ایران بایستند و مفتضحانه سامانه‌های دفاعی‌شان نتوانست آنان را نجات دهد.

وی افزود: شهادت شهید جمهور و همراهانش در عین تلخی‌هایی که برای ملت داشت ولی برکاتی نیز به همراه داشت که یکی از این برکات حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهدا و ابراز همدردی بسیاری از کشورها با جمهوری اسلامی ایران شد و برکت دیگر این بود که به همه‌ی جهان نشان داد که خللی در اداره کشور ایجاد نشد و این از برکات سایه‌ی ولایت بر سر کشور است.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه مردم در عین گلایه‌هایی که از وضعیت معیشتی دارند ولی بصیرند و نخواهند گذاشت دشمنان مستکبر ایران اسلامی به اهداف شوم خود برسند و از کاهش مشارکت مردم به نفع خود بهره برداری کنند، تصریح کرد: اولویت اقشار مختلف بسیج به عنوان جهادگران تبیین باید افزایش میزان مشارکت برای تقویت نظام اسلامی باشد. 

سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز یک رئیس جمهور مردمی و فعال و پرکار و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی بود و در عرصه بین‌الملل پرچم ایران را نسبت به دولت‌های گذشته بالاتر برد.

انتهای پیام/

نظر شما