شناسهٔ خبر: 67276282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

انتخابات، پشتوانه ملی انقلاب و ضمانت برقراری دولت انقلابی است

غفاری عنوان کرد: این حضور، یک پشتوانه ملی برای انقلاب و ضمانت قوی برای دولتی است که بر سرکار می آید و صف آرایی عظیم در برابر دشمنی است که معتقد است مردم از نظام اسلامی دلسرد شده اند.

صاحب‌خبر -

قزوین_به گزارش بسیج، غفاری کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حضور در نشست بصیرتی خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) در مسجد امام حسن عسگری(ع) به تبیین مسئله انتخابات پرداخت و گفت: ۸ تیرماه باید حماسه جدیدی خلق شود، که قطعاً نیاز به آگاهی بخشی بیشتری دارد، زیرا جامعه برای برگزاری ضرب الاجل انتخابات ریاست جمهوری آمادگی نداشت. 

وی گفت: در قدم اول باید یقین داشته باشیم که حضور در انتخابات، اصل اول است. این حضور، یک پشتوانه ملی برای انقلاب است، ضمانت قوی برای دولتی است که بر سرکار می آید و صف آرایی عظیم در برابر دشمنی است که معتقد است مردم از نظام اسلامی دلسرد شده اند.

کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن(ع) ادامه داد: اصل دوم انتخاب اصلح در بین کاندیداهای ریاست جمهوری است‌‌. امروز خطر جدی در دوقطبی شدن جبهه انقلاب است.

مقام معظم رهبری، همواره جامعه را به شدت از دوقطبی شدن منع می کنند. در جامعه دوقطبی، اولین خطر ورود نفوذی های دشمن در بدنه جامعه است. عده ای افراد افراطی وارد می شوند تا مردم را به جان هم بیندازند.

غفاری به اهمیت رعایت اخلاق در انتخابات اشاره کرد و گفت: اجازه دهیم مردم در فضایی آرام به فرد اصلح رأی دهند، اخلاق انتخاباتی در جامعه رعایت شود، به دنبال تخریب و توهین به کاندیداها نباشیم. بحث و جدل های منطقی داشته باشیم، همه ما اهل یک خانواده بزرگ به نام ایران هستیم.

این هادی سیاسی دو ویژگی مهم برای انتخاب اصلح را برشمرد و افزود:ویژگی اول فرد اصلح، داشتن ظرفیت بالا نسبت به هجمه دشمن است. باید تحمل شنیدن نظرات مخالف و بعضا ناسزا را داشته باشد. ویژگی دوم داشتن بصیرت و شناخت است. تعاملات دنیا را بشناسد و توان تعامل با دنیا را داشته باشد.

غفاری در پایان به دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: ارتباطات جهانی ما در دوره سه ساله شهید رئیسی، بسیار چشمگیر بود، ایشان و وزیر امور خارجه پرتلاش شهید امیر عبداللهیان با توانایی خود موفق شدند بخش اعظمی از خاورمیانه را همراه ایران کنند و این ارزش و اعتبار برای ماست. زمانی که در سازمان های بین المللی شهید سلیمانی را تروریست اعلام کردند و قرآن سوزی باب شده بود شهید رئیسی با صلابت و قدرت از قرآن و شهید سلیمانی دفاع کرد.

 

انتهای پیام

نظر شما