شناسهٔ خبر: 67276199 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مدوسان ؛ خودرو پیشرفته کره شمالی دیده شد (+تصاویر)

غیر از مدوسان، البته این اولین بار نیست که یکی از خودروهای بی وای دی در کره شمالی دیده می شود. مورد قبلی به سال 2011 میلادی باز می گردد که بی وای دی اف6 به عنوان خودرو پلیس مورد استفاده قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

عصر ایران -  اخیرا ویدئویی در شبکه ویبو پربیننده شده که یک خودرو الکتریکی را در کره شمالی نشان می دهد. در این فیلم سدانی با نام مدوسان را مشاهده می کنیم که دارای برد حرکتی 720 کیلومتر است. در قسمت جلوپنجره زبان طراحی آشنای دراگون فیس بی وای دی و در قسمت عقب نیز منظره آشنایی قابل رویت است که در نهایت مخاطب را به بی وای دی هان می رساند.

مدوسان

مدوسان ؛ خودرو پیشرفته کره شمالی! (+تصاویر)

مدوسان ؛ خودرو پیشرفته کره شمالی! (+تصاویر)

مدوسان ؛ خودرو پیشرفته کره شمالی! (+تصاویر)

رسانه ها با اشاره به برند مدوسان، آن را یک کمپانی فعال در واردات خودرو معرفی کرده اند. در پروفایل مدوسان نیز به حضور فعال این برند در واردات و فروش خودروهای الکتریکی اشاره شده است.

با آنکه اطلاعات موجود در رابطه با مدوسان اندک است اما ظاهرا نام کامل این بنگاه اقتصادی، مدوسان اکونومیک فدریشن است و در سال 2018 فعالیت خود را در کره شمالی آغاز کرده است.

در این ویدئو به تعدادی از فعالیت‌های مدوسان اشاره شده که شامل تلفن همراه، استخراج معادن و فلزات گرانبها می‌شود.

برای آشنایی کامل با بی وای دی هان این لینک را مطالعه کنید.

در سال گذشته نیز نمایشگاه خودروهای الکتریکی مدوسان در خیابان هواسانگ شهر پیونگ یانگ افتتاح شد.

البته این اولین بار نیست که یکی از خودروهای بی وای دی در کره شمالی دیده می شود. مورد قبلی به سال 2011 میلادی باز می گردد که بی وای دی اف6 به عنوان خودرو پلیس مورد استفاده قرار گرفت.

بی وای دی اف6 پلیس کره شمالی

مدوسان ؛ خودرو پیشرفته کره شمالی! (+تصاویر)

مدوسان ؛ خودرو پیشرفته کره شمالی! (+تصاویر)

نظر شما