شناسهٔ خبر: 67276174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید «عبدالهادی صیامی»:

فرزندانتان را شایسته خدمت به نظام جمهوری اسلامی تربیت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالهادی صیامی» آمده است: از شما می‌خواهم که فرزندانتان را در راه راست هدایت کنید و به آنها آزاده زیستن را بیاموزید که پشتوانه محکمی در آینده برای مملکت اسلامی شوند و شایستگی خدمت به نظام الهی جمهوری اسلامی را پیدا کنند.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«عبدالهادی صیامی» یکی از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بهشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی نامه شهید

«عبدالهادی صیامی» در یکم دی ۱۳۴۹ در خانواده با ایمان و متدین در شهرستان بهشهر به دنیا آمد و در دامن پرمهر و محبت مادرش «سید آمنه حسینی» و پدرش «محمدرضا صیامی» پرورش یافت. دوران تحصیلی را تا مقطع متوسطه در مدارس گرجی محله و دبیرستان ودودی با موفقیت و جدیت پشت سر گذاشت و یکی از دانش آموزان خوب در تحصیل و اخلاق بود. عبدالهادی در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی آن دوران و برگزاری مراسمات مذهبی مدرسه و محل سکونت نقش موثر و حضور پررنگی داشت. «عبدالهادی صیامی» در عضویت بسیج لشکر ۲۵ کربلا به اسلام خدمت می‌کرد که در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید پس از ۹ سال تفحص و در گلزار شهدای گرجی محله بهشهر خاکسپاری شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید‌

ای برادران و خواهرانم! از شما می‌خواهم که فرزندانتان را که در حال حاضر هستند و به دنیا می‌آیند در راه راست هدایت کنید و به آنها آزاده زیستن را بیاموزید و اگر پسر بودند همچون امام حسین علیه السلام و اگر دختر بودند مثل حضرت زهرا سلام الله علیها و به آنها تکیه کنید که پشتوانه محکمی در آینده برای مملکت اسلامی شوند و شایستگی خدمت به نظام الهی جمهوری اسلامی را پیدا کنند.‌

ای برادران و خواهران مسلمان! دست از یاری امام برندارید و این نعمت بزرگ را که خداوند به شما ارزانی داشته قدر بدانید و پاس بدارید که به ما راه راست پیمودن را آموخت.

امت حزب الله! زمان، زمان جنگ است باید به پا خیزید و الان که رژیم صدام در حال سقوط است دست به دست هم دهید و کینه توزی، نفاق و تفرقه را کنار بگذارید و با وحدت کلمه کار صدام و کلاً کار تمام متجاوزین را یکسره کنید. من نیز به فرمان امام لبیک گفتم و به جبهه آمدم تا اینکه خدمتی به اسلام و مسلمین کرده باشم.

انتهای پیام/

نظر شما