شناسهٔ خبر: 67276118 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نشست بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی

نشست بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و پیام معظم له به حجاج به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در نیجریه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این نشست که در سالن اجتماعات نمایندگی المصطفی در نیجریه برگزار شد، سخنرانان حجت‌الاسلام آقایان نافع ابوبکر، ابراهیم موذن، حافظ سعید ، عیسی محمد به بیان مطالب پرداختند و وضعیت حساس کنونی را تشریح کردند.

سخنرانان همچنین به فجایع غزه و خشونت و نسل کشی مسلمانان از سوی صهیونیستها پرداختند و بر وظیفه مسلمانان در اعلام انزجار از این اقدامات تأکید کردند.

در این نشست که با حضور طلاب و اساتید برگزار شده بود سخنرانان جلسه وظیفه طلاب را تبیین موضوع برای جامعه و مردم برشمردند و تأکید کردند امروز وظیفه انسانی ایجاب می‌کند تا در مقابل نسل کشی در غزه سکوت نکنیم.

یکی از سخنرانان نشست که به تبیین نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان غرب پرداخته بود با اشاره به نامه ایشان بیان کرد: دنیا به سمت یک تحول بزرگ در پیش است و جوانان باید بدانند در کدام طرف ایستاده اند و به فرمایش مقام معظم رهبری در سمت درست ایستاده اند.

در این نشست به علائم ظهور و اتفاقات مهم در دنیا و اینکه باید آماده ظهور حضرت باشیم و طلاب به عنوان سربازان امام عصر (عج) وظیفه خود را در تبلیغ دین و تبیین مسائل باید به خوبی ایفا کنند.

همچنین در شرایط کنونی و در موسم حج مسلمانان جهان گرد هم جمع شده اند و باید همصدا با یکدیگر علیه ظلم و بیدادگری فریاد بزنند و از مسولان خودشان اقدام علیه ددمنشی اسرائیل غاصب نشان دهند.

نشست بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی

نظر شما