شناسهٔ خبر: 67275933 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ شهید و ۱۲ زخمی در بمباران یک خانه در غزه

تهران-ایرنا-حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در مرکز نوار غزه غزه، ۲ زن شهید و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، در این حمله

منطقه «الحساینه» در غرب اردوگاه النصیرات بمباران شد.

وزارت بهداشت فلسطین آمار جدید شهدای نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) ۳۷ هزار و ۳۹۶ نفر در این منطقه به شهادت رسیدند.

این حمله پس از آن انجام می‌شود که وزارت بهداشت فلسطین عصر چهارشنبه در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۳ مورد جنایت جدید، ۲۴ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۷۱ نفر دیگر را زخمی کرده است.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۷ هزارو ۳۹۶ فلسطینی در نوار غزه شهید و ۸۵ هزار و ۵۲۳ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اضافه کرد که پیکر شماری از شهدا زیر آوار مانده به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به دسترسی و انتقال آنها نیستند.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما