شناسهٔ خبر: 67275243 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

گفت و شنود/ دو بخش داره!

از کسی که خیلی ادعایش می‌شد سؤالی پرسیدند. طرف گفت؛ سؤال شما دو بخش دارد. بخش اولش که مهم نیست. اما بخش دومش خیلی مهم است که آن هم به تو مربوط نیست!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مگر آقای ظریف اعتراض نمی‌کرد که بعد از چند ماه که از امضای برجام می‌گذرد، اجازه نمی‌دهند یک حساب بانکی در انگلیس باز کنیم؟!

گفتم: البته که می‌گفت‌، مگر آلمان نبود که حتی بعد از برجام هم حاضر نبود به هواپیمای ظریف سوخت بدهد؟! مگر آقای دکتر صالحی نمی‌گفت آمریکا در برجام سر ما را کلاه گذاشته و دبّه درآورده است؟! مگر آقای سیف نگفته بود دستاوردهای برجام تقریباً هیچ است؟! مگر نوبخت نمی‌گفت حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟! مگر همین ظریف نمی‌گفت آمریکا و اروپا به هیچ‌یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند؟! مگر به جای لغو تحریم‌ها، آنها را دو برابر نکردند؟! و...

گفت: پس چرا آقای ظریف در میزگرد انتخاباتی آقای پزشکیان آن همه سنگ برجام را به سینه می‌زد؟! وقتی مردم می‌دانند این ادعاها دروغ است، چرا مطرح می‌کند؟!

گفتم: یادته آقای پزشکیان می‌گفت برجام را نخوانده‌ام ولی به آن رای دادم؟! خب آقای ظریف این ادعاها را برای آقای پزشکیان مطرح می‌کند که از برجام چیزی نمی‌داند!

گفت: جواب مردم را چه می‌دهد؟!

گفتم: از کسی که خیلی ادعایش می‌شد سؤالی پرسیدند. طرف گفت؛ سؤال شما دو بخش دارد. بخش اولش که مهم نیست. اما بخش دومش خیلی مهم است که آن هم به تو مربوط نیست!

نظر شما