شناسهٔ خبر: 67275074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

واکنش فوری عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری به بی‌اخلاقی مشاور آقای پزشکیان

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: رفتاری که از سوی مشاور آقای پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی صورت گرفت نمونه بارز بی‌اخلاقی انتخاباتی بود و قطعا هیات مرکزی به این موضوع ورود خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا حجت الاسلام علیرضا سلیمی، با اشاره به بی اخلاق صورت گرفته از سوی مشاور مسعود پزشکیان در میزگرد فرهنگی این کاندیدا، بیان کرد: بنده عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری هستم و باید بی طرف عمل کنم اما به طور کلی باید بگویم که این حرکت نوعی بی‌فرهنگی در میزگرد فرهنگی بود و نوعی بی‌اخلاقی بود. این بی‌اخلاقی از سوی کسانی صورت گرفت که مردم را عصر حجری و بی سواد خطاب می‌کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در این افراد همواره نگاه از بالا به پایین وجود داشته است. اگر انتقادی هم وجود دارد باید از پشت تریبون محترمانه مطرح کرد نه اینکه با لگد پرانی به مخاطبان یک برنامه زنده انتخاباتی توهین کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته سابقه لگدپرانی از سوی این طیف وجود دارد. این بی اخلاقی انتخاباتی حتما در هیات مرکزی انتخابات مورد بحث و پیگری قرار خواهد گرفت. بی‌اخلاقی از هیچ کس پذیرفته نیست. این رفتارها نسبت به منتقدان از سوی این طیف سابقه‌دار است.

نظر شما