شناسهٔ خبر: 67274790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات به اقتدار نظام کمک خواهد کرد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه مردمی قوی برای رئیس جمهور به همراه خواهد داشت. مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه مردمی قوی برای رئیس جمهور به همراه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ امیری مقدم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی قوی روی کارخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم، مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، اداره ورزش و جوانان، سازمان آموزش و پژوهش و سازمان تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات به اقتدار نظام کمک خواهد کرد

سرهنگ محمد امیری مقدم در این جلسه با اشاره به اهمیت و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌ها از جمله مناسبت دهه امامت و ولایت و جشن‌های غدیریه به منظور بالا بردن مشارکت در انتخابات می‌توان بهره برد.

وی افزود: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در پارک‌ها و مکان‌های عمومی استان می‌توان آحاد مردم را جهت حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و داشتن رقابتی سالم تشویق کرد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به مانند سایر انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی قوی خواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما