شناسهٔ خبر: 67274714 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معرفی تیم‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴/ کار نه‌چندان آسان برزیل در گروه چهارم

در گروه چهارم کوپا آمریکا امسال ابرزیل، کلمبیا، پاراگوئه و کاستاریکا با هم رقابت می‌کنند. در گروه چهارم کوپا آمریکا امسال ابرزیل، کلمبیا، پاراگوئه و کاستاریکا با هم رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴ از روز جمعه با برگزاری دیدار بین آرژانتین و کانادا، در کشور آمریکا آغاز می‌شود. 

تیم‌های حاضر در گروه چهارم به شرح زیر هستند:

برزیل
سال ۲۰۲۳ برای برزیل یک کابوس بود. آنها تا مدت‌ها در انتظار آنچلوتی بودند اما در نهایت پس از مدتی استفاده از سرمربی موقت، جونیور را استخدام کردند، در ۶ بازی مقدماتی، ۳ شکست متحمل شدند اما در ادامه با یک برد مقابل انگلیس و تغییر استراتژی به دفاع-ضدحمله، تیمی متفاوت شدند.

چهره خاص: وینیسیوس
راهش را به ترکیب برزیل به سرعت باز کرد و حالا یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم است.

سرمربی: دوریوال جونیور
در بیشتر دوران مربیگری‌اش دست‌کم گرفته شده و بیشتر آن دوران را هم در برزیل سپری کرده است. او از نظر تاکتیکی انعطاف‌پذیری دارد.

پاراگوئه
پاراگوئه‌ای‌ها حضور در مقدماتی ۲۰۲۶ را با ستاره‌های لیگ برتری چون انریسیو و آلمیرون آغاز کردند تا نقطه ضعف گلزنی آنها از جام جهانی ۲۰۱۰ حل شود. سوال مهم درباره پاراگوئه این است که آیا آنها می‌توانند آینده‌سازی کنند و روزهای خوشی برای سال‌های آتی بسازند.

چهره خاص: رامون سوسا
این وینگر ۲۴ ساله آرژانتین تیم تالرس یکی از نقاط روشن خط حمله پاراگوئه است.

سرمربی: دنیل گارنرو
پس از موفقیت در لیگ پاراگوئه به تیم ملی رسید . او در ۳ باشگاه توانست ۸ قهرمانی بدست آورد.

کلمبیا
پس از گزذراندن ۷ بازی بدون گل زده آنها جام جهانی قطر را از دست دادند. تکرار این شرایط برای جام جهانی ۲۰۲۶ بعید نیست چون در ۶ بازی ۶ گل به ثمر رساندند و نیازی شدیدی به امثال فالکائو دارند. آنها تا حدی هم از حمایت‌های هواداران آمریکایی بهره می‌گیرند و بازی‌شان مقابل برزیل دیدنی خواهد بود.

چهره خاص: آریاس
یکی از اعضای تیم موفق لومیننزه است که در تیم ملی بیشتر از جناحین، در میانه بازی می‌کند. او امید کلمبیاست.

سرمربی: لورنزو
دستیار سابق پکرمن بود اما از زمان مستقل شدنش نتایج خوبی گرفته است. او با تیم پرویی ملگار خوب کار کرده و حالا نوبت کلمبیا رسیده است.

کاستاریکا
لحظه شیرین صعود آنها به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ حالا دیگر یک خاطره است و حتی ناواس فوتبال را هم کنار گذاشته. به همین دلیل وضعیت‌شان اصلا در این گروه سخت، خوب نیست و حتی یک برد هم برای‌شان موفقیت به حساب می‌آید.

چهره خاص: مانفرد اوگالاده
او ۲ سال در تیم ملی حضور نداشت اما در پاییز ۲۰۲۳ به تیم ملی برگشت و حالا توانایی‌هایش چون سرعت بالا را به تیم تزریق کرده است.

سرمربی: گوستاوو آلفارو
او یک مربی آرژانتینی خوب است که با اکوادور در جام جهانی بد کار نکرد اما اوضاعش در کاستاریکا اصلا خوب نیست.

انتهای پیام/

نظر شما