شناسهٔ خبر: 67274710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فوری| جدایی یک بازیکن دیگر بعد از بیرانوند؟

باشگاه پرسپولیس مشخص نیست چرا نتوانسته شرایط مالی منطقی را برای پرداختی‌ها شکل دهد تا اکنون درگیر چالش بزرگی شود.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در ابتدای فصل سقف بودجه خود را مشخص کرده و در پی آن به دنبال تامین منابع لازم در این خصوص رفت. در همان مقطع هم البته بازیکنان پرسپولیس با پیشنهادات اغواکننده‌ای همراه بودند که با توجه به پرداختی‌هایی که دیگر باشگاه‌ها در این زمینه صورت داده بودند، کاملا مشخص است. نمونه آن را هم می‌توان عیسی آل‌کثیر عنوان کرد که به واسطه همین مسئله سر از سپاهان در آورد و به پیشنهاد بالاتر در آن برهه پاسخ مثبت داد. در این میان البته بودند بازیکنانی که ترجیح دادند با شرایط مالی و پیشنهادی پرسپولیس همراهی کرده و آن را بپذیرند.

به نقل از ورزش سه اما اکنون با پایان فصل و فعال شدن دوباره آپشن‌های بازیکنان و مطالباتی که دارند، باشگاه هنوز نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و جالب‌تر اینکه خیلی از اهالی فوتبال و البته هواداران این تیم امیدوار بودند با خصوصی شدن این باشگاه و مالکیت کنسرسیوم، مشکلات تیم پایان یافته و این تیم دیگر لنگ مبالغی مثل ۱۰۰ میلیارد و کمی بیشتر از آن نباشد! مبالغی که در چند باشگاه بودجه در نظر گرفته شده برای دو بازیکن آنها محسوب می‌شود.

فوری| جدایی یک بازیکن دیگر بعد از بیرانوند؟

بعد از ماجرای ساعات اخیر علیرضا بیرانوند که با فسخ قرارداد به واسطه مبلغ اندک باقی مانده از مطالباتش بود (هرچند باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرده و منکر طلب شماره یک تیم خود شده و باید در انتظار مشخص شدن این وضعیت ماند)، اکنون دومین بازیکنی که در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و به توافق نرسیده هم مشخص شد: مرتضی پورعلی‌گنجی!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در جمع نفرات در آستانه تمدید این باشگاه قرار داشت، اکنون به توافق با این باشگاه نرسیده و گفته می‌شود با توجه به مهلت ۷۲ ساعته به زودی تصمیم جدیدی خواهد گرفت.

مرتضی پورعلی گنجی در مذاکره با مدیران باشگاه و علی‌رغم پیشنهاد مناسبی که از دو تیم لیگ برتری داشت، در نهایت زیر بار مبلغ در نظر گرفته رفت و آن را به واسطه علاقه به این تیم پذیرفت. تا به اینجای موضوع حل شده به نظر می‌رسید و باشگاه در آستانه تمدید قرارداد با اولین بازیکن مدنظر خود قرار داشت. اما این بازیکن چه از فصل گذشته و چه در این فصل مطالباتی داشته که عقد قرارداد را منوط به پرداخت و مشخص شدن وضعیت این موضوع کرده بود.

پورعلی گنجی با قبول مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس، اکنون در انتظار پرداختی مطالباتش است و تمدید قرارداد را به این مسئله منوط کرده و باید دید مدیران تیم که در مذاکره با بانک شهر به دنبال تامین منابع برای پرداختی‌ها هستند، تا زمان مشخص شده قادر به انجام این موضوع خواهند بود یا بعد از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی نیز از این تیم جدا خواهد شد و سرنوشت جدیدی را برای فصل آتی دنبال خواهد کرد.

پورعلی گنجی علی‌رغم پیشنهادی که از دو تیم داخلی دارد، اما اولویت خود را توافق با پرسپولیس قرار داده و در صورتی که این موضوع نیز نهایی نشود، به دنبال پیشنهادی خارجی خواهد بود تا از این حیث باعث ناراحتی هواداران تیمش نشود. با این حال بازیکنان پرسپولیس امیدوارند در شرایطی که پیشنهادات بالاتر رقبای داخلی را رد می‌کنند، باشگاه به شرایط آنها نیز توجه بیشتری داشته و حداقل در بخش پرداخت مطالبات که از فصل گذشته باقی مانده، آنها را مقابل هواداران قرار ندهند.

نظر شما