شناسهٔ خبر: 67274673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در همایش طرفداران پزشکیان در برج میلاد مطرح شد؛

جلایی‌پور: حداقل ۳ زن و یک مدیر اهل تسنن در کابینه حضور داشته باشند/ سپنتا نیکنام: مانده‌ایم تا ایران را بسازیم

در همایش طرفداران پزشکیان در برج میلاد مطرح شد؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به پزشکیان گفت: در حد ممکن می‌خواهیم سه وعده ممکن به ما بدهید اول اینکه فراتر از شعارهای داده شده حداقل سه زن در جلسات کابینه حضور داشته باشند. باز فراتر از دوره‌های قبل یک مدیریت اهل تسنن در کابینه شما حضور داشته‌باشد و دو استاندار اهل سنت داشته باشید. شما وعده دادید که صدای بی صدایان باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا جلایی پور در همایش طرفداران پزشکیان در برج میلاد که امشب برگزار شد، گفت: آقای پزشکیان برای ما انتخاب بین بد و بدتر نیستند انتخاب مثبت ایجابی است. وعده‌های دلگرم کننده داده‌اند تلاش برای رفع تحریم‌ها و نابرابری‌ها، گشایش اقتصادی و اجتماعی دادند. در حد ممکن می‌خواهیم سه وعده ممکن به ما بدهید اول اینکه فراتر از شعارهای داده شده حداقل سه زن در جلسات کابینه حضور داشته باشند. باز فراتر از دوره‌های قبل یک مدیریت اهل تسنن در کابینه شما حضور داشته‌باشد و دو استاندار اهل سنت داشته باشید. شما وعده دادید که صدای بی صدایان باشید.

سپنتا نیکنام عضو پیشین شورای شهر یزد هم گفت: مردم ایران، با هم بودنمان دلیل پیروزی ما است. من اصلاح طلبم و اصولگرا نیستم من ایرانی هستم برای همدلی و برای ایران آمدم هرکس با هر قومیت و زبانی اینجا مانده است و ما مانده‌ایم تا ایران را بسازیم.

وی افزود: این تردیدی که برای حضور داشتم را خیلی‌ها داشتند که رای نمی‌دهند‌ من به آن ها حق می‌دهم. هیچ کجا وطن ما نمی‌شود به خاطر حرف‌های مادران و پدران ما که گفتند اگر رفتن هزار دلیل دارد ماندن یک دلیل دارد من برای ساختن ایران و محیط زیست و آزادی ماندم، ادیان مختلف و اقوام مختلف همه برابر هستند. همه‌ را با یک شکل باید ببینیم ما خواستار حقوق شهروندی برابر هستیم عزیزان پای ایران در میان است و چو ایران مباشد تن من نباد.

انتهای پیام/

نظر شما