شناسهٔ خبر: 67274355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تاد هاوارد: منتظر ریمیک Fallout 1 و 2 نباشید تاد هاوارد: منتظر ریمیک Fallout 1 و 2 نباشید

تاد هاوارد، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه بازی‌های Fallout در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب MrMattyPlays اعلام کرده است که شرکت بتسدا هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمیک بازی‌های کلاسیک Fallout 1 و Fallout 2 ندارد.هاوارد در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ساخت ریمیک این دو بازی باتوجه‌به موفقیت سریال Fallout،

صاحب‌خبر -

تاد هاوارد، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه بازی‌های Fallout در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب MrMattyPlays اعلام کرده است که شرکت بتسدا هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمیک بازی‌های کلاسیک Fallout 1 و Fallout 2 ندارد.

هاوارد در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ساخت ریمیک این دو بازی باتوجه‌به موفقیت سریال Fallout، گفت که تمرکز فعلی بتسدا روی قابل دسترس بودن این آثار برای بازیکنان است. او توضیح داد که آن‌ها می‌خواهند مطمئن شوند که این بازی‌ها به‌راحتی قابل تهیه و تجربه روی سیستم‌های مدرن باشند.

هاوارد در ادامه گفت که اگرچه در مورد ریمیک این بازی‌ها صحبت‌هایی شده است، اما این موضوع درحال‌حاضر در اولویت‌های شرکت بتسدا قرار ندارد.

او همچنین اشاره کرد که به‌روزرسانی این بازی‌ها که به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ منتشر شده‌اند، ممکن است باعث از بین رفتن بخشی از حال و هوا و جذابیت قدیمی آن‌ها شود. هاوارد گفت که می‌خواهد بازی‌ها روی سخت‌افزارهای امروزی به درستی اجرا شوند، اما حفظ حس و حال قدیمی آن‌ها نیز برای او اهمیت زیادی دارد.

به‌گفته هاوارد، درحال‌حاضر تمرکز بتسدا روی قابل دسترس کردن این بازی‌ها برای بازیکنان جدید و قدیمی است و فعلاً برنامه‌ای برای ریمیک یا به‌روزرسانی گسترده آن‌ها وجود ندارد.

منبع: zoomg-369326

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه
  • بازی Fallout جدید ساخته خواهد شد
    1403/03/11
  • بتسدا برای ساخت بازی جدید Fallout عجله نمی‌کند
    1403/03/28
  • بتسدا برنامه ویژه‌ای برای طرفداران Fallout دارد
    1403/02/11
  • برچسب ها
    نظرشما
    اینجا بنویسید
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود
    کد را وارد کنید
    ارسال
    نظرهای دیگران
    نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
    اشتراک گذاری
    پیشنهاد ویرایش
    ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

    نظر شما