شناسهٔ خبر: 67274208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب باید عالمانه باشد

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد واحد خاش گفت: انتخابات بر سرنوشت کشور اثر می‌گذارد و می‌تواند آن را تغییر دهد پس انتخاب باید عالمانه باشد.

صاحب‌خبر -

 زهرا سیاسر با اشاره به اهمیت انتخابات  بیان کرد: ازآنجاکه انتخابات ۸ تیر در کشور یک انتخابات سرنوشت‌ساز است بیانات مقام معظم رهبری به‌شدت قابل‌تأمل است، سپردن این مسئولیت سنگین به دست فردی اصلح و شایسته بسیار مهم و قابل‌تأمل می‌باشد.

وی افزود: این انتخاب می‌تواندسرنوشت جامعه را تغییر دهد و بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین انتخاب مردم باید یک انتخاب درست و عالمانه باشد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد واحد خاش تصریح کرد: انتخاب شاخص‌هایی دارد که می‌توان بر اساس بیانیه گام دوم عمل کرد تا به نتیجه درست رسید اگر بخواهیم مسیر درست را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کافیست ویژگی‌های شهید جمهور را مورد بررسی قرار دهیم چرا که حضور حماسی مردم در بدرقه این شهدا نشان از این است که شهید جمهور ویژگی‌هایی منحصربه‌فردی داشت که سیل خروشان حضور مردم در بدرقه‌شان مهر تأیید بر این ویژگی‌ها زد.

سیاسر بیان کرد: حضور مردم باعث شد ایران در جامعه جهانی بهتر بدرخشد و برجسته‌تر شد. این حضور معادلات بین‌الملل را به هم زد دنیا دچار بهت شد کشور‌های استعمارگر که تمام نقشه‌هایشان را حذف حضور مردم بود، یک‌دفعه مردم معادلاتشان را به هم زدند و حماسه آفریدند.

وی گفت: حضور پرشور جوانان امروز نیاز به حرکت هوشمندانه خانواده‌ها و اساتید دانشگاه دارد یک جوان از خانواده و معلم خود بیشترین حرف‌شنوی را دارد و قطعاً اگر این دو قشر بتوانند ابعاد انتخابات و ویژگی‌های فرد اصلح را تبیین کنند جوان انقلابی خودش سرنوشت کشور را به بهترین نحو طراحی خواهد نمود؛ بنابراین در انتخاب رئیس‌جمهور جدید نیاز به چنین حماسه‌ای داریم.

نظر شما