شناسهٔ خبر: 67274030 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

شهاب اسفندیاری کارشناس میزگرد فرهنگی انتخابات کیست؟ شهاب اسفندیاری کارشناس میزگرد فرهنگی انتخابات کیست؟

فرارو- شهاب اسفندیاری متولد سال ١۳۵۶ اصفهان است که با شروع فرآیند تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کارشناس میزگرد فرهنگی انتخاب شد. وی هم اکنون ریاست دانشکده صدا و سیما را برعهده دارد. وی از نیروهای نزدیک به سعید جلیلی است. به گزارش فرارو، شهاب اسفندیاری در جریان میزگرد فرهنگی

صاحب‌خبر -

فرارو- شهاب اسفندیاری متولد سال ١۳۵۶ اصفهان است که با شروع فرآیند تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کارشناس میزگرد فرهنگی انتخاب شد. وی هم اکنون ریاست دانشکده صدا و سیما را برعهده دارد. وی از نیروهای نزدیک به سعید جلیلی است.

به گزارش فرارو، شهاب اسفندیاری در جریان میزگرد فرهنگی دکتر مسعود پزشکیان اشاره ای به اخراج برخی اساتید متخلف به طور مستقیم محمد فاضلی، یکی از مشاوران پزشکیان را خطاب قرار داد و او را به عنوان یک استاد خاطی و متخلف معرفی کرد که از دانشگاه اخراج شده است. این گفته ها با واکنش بسیار شدید و غیرمنطقی فاضلی مواجه و در نهایت به خروج او از سالن میزگرد منجر شد.

شهاب اسفندیاری کیست؟

او دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی‌ارشد سینما از دانشگاه هنر است و مدرک دکتری خود در رشته «نظریه انتقادی و مطالعات فیلم» را از دانشگاه ناتینگهام انگلستان اخذ کرده است.

او استادیار دانشکده سینما- تئاتر دانشگاه هنر و از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ مدیر گروه سینما در این دانشگاه بوده است.

کتاب‌های «سینمای مقاومت»، «اکران فیلم خارجی:فرصت‌ها و تهدید‌ها برای سینمای ملی»، «دیده بان» و «دولت‌ها چگونه به سینما کمک می‌کنند؟» از جمله آثاری است که به اهتمام دکتر اسفندیاری، منتشر شده است.

 

منبع: fararu-746577

نظر شما