شناسهٔ خبر: 67273917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کروس: همیشه مهم است که اولین برد را تکرار کنیم

تونی کروس، هافبک تیم ملی آلمان، می‌گوید آن‌ها دوباره می‌توانند از لحظات سخت عبور کنند و با نتایج هواداران را به وجد بیاورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آلمان امشب دومین بازی از مرحله گروهی یورو 2024 را با برد پشت سر گذاشت و پس از اسکاتلند، مجارستان را هم از پیش رو برداشت.

تیم یولیان ناگلزمان که افتتاحیه یورو را با برد 5-1 پشت سر گذاشته بود، مقابل مجارستان با گل‌های جمال موسیالا و ایلکای گوندوگان با نتیجه 2-0 برنده شد.

تونی کروس پس از بازی گفت: "همیشه مهم است که اولین برد را تکرار کنیم. در واقع بسیار نادر است که دو بازی اول را در یک تورنمنت بزرگ ببریم. می‌توانید ببینید که بازی امروز سخت‌تر از روز جمعه مقابل اسکاتلند بود. اما ما به خوبی از آن عبور کردیم و در نهایت به راحتی پیروز شدیم.

 

پیشرفت آلمان؟

فکر می‌کنم ما شروع به پشت سر گذاشتن چنین لحظات سختی کرده‌ایم. این به تیم اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و بسیار مهم خواهد بود. گاهی اوقات شما می‌توانید پیشرفت نکنید و سپس مهم است که چه واکنشی نشان دهید.

جو ورزشگاه؟

خیلی خوب بود که دیدم تیم ملی هنوز هم می تواند تمام کشور را یک تنه به وجد بیاورد! احساس می‌کنم اتحاد خوبی وجود دارد و امیدوارم که ما را به مراحل بالاتر برساند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما