شناسهٔ خبر: 67273887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جنگ سخت‌ فانتزی‌بازها در آستانه فینال! (عکس)

دو بازیکن تکنیکی سپاهان با جدیت زیادی آخرین تمرین این تیم را پشت سر گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد دو بازیکن تکنیکی تیم سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از فینال جام حذفی با جدیت زیادی پا به توپ شدند و آمادگی خود را برای حضور در این مسابقه نشان دادند.

با توجه به سبک بازی درگیرانه‌ای که مس رفسنجان دنبال می‌کند احتمال حضور یکی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی سپاهان وجود خواهد داشت و طلایی‌پوشان برای استحکام خط میانی باید از دو هافبک دفاعی استفاده کنند، در این بین شانس فرشاد احمدزاده با توجه به تجربه بالاتری که دارد بیشتر خواهد بود.

اما جواد حسین‌نژاد هم نشان داده است که هر زمان گره‌ای در کار سپاهان ایجاد شود می‌توان روی تکنیک ناب و استعدادی که این بازیکن دارد حساب باز شود و او هم شانس حضور در فینال را خواهد داشت، حسین‌نژاد در اولین فصلی که به فوتبال ایران معرفی شد می‌تواند با عملکرد خود در کسب جام برای سپاهان تاثیرگذار باشد و در صورت حضور در میدان اولین فینال رسمی خود را تجربه کند.

2045525

فرشاد احمدزاده پیش از این سابقه حضور در فینال حذفی را داشته است و بازیکن باتجربه‌ای برای این دیدار حساس خواهد بود، او در آخرین تمرین سپاهان باانگیزه زیادی حضور پیدا کرد و با لبخند و شوخی‌هایی که با دیگر بازیکنان انجام می‌داد فضای خوبی را در اردوی این تیم ایجاد کرده بود.

ستاره‌های سپاهان برای پایانی شیرین در فصلی که لیگ برتر باب میل آنها نبود باید از این مسابقه سربلند خارج شوند و فصل قابل قبولی را برای باشگاه سپاهان رقم بزنند.

نظر شما