شناسهٔ خبر: 67301635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

حذف لهستان از یورو 2024؛

زور فرانسه به هلند نرسید

روز هشتم جام ملت‌های اروپا 2024، با تساوی تیم‌های هلند و فرانسه به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
زور فرانسه به هلند نرسید

فرهیختگان آنلاین: در روز هشتم رقابت‌های یورو 2024 (جمعه) سه دیدار اسلواکی- اوکراین، لهستان-اتریش و هلند-فرانسه برگزار شد که در پی این مسابقات حذف لهستان به عنوان نخستین تیم مسابقات قطعی شد.

اسلواکی 1 - اوکراین 2

در چارچوب رقابت‌های گروه E مسابقات یورو 2024، اوکراین و اسلواکی عصر امروز در ورزشگاه دوسلدورف آرنا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت اوکراینی‌ها موفق شدند با نتیجه 2-1 از سد حریف خود عبور کنند. آن‌ها پس از شکست در دیدار اول مقابل رومانی، محکوم به پیروزی در این مسابقه بودند تا امیدهایشان برای صعود به مرحله بعدی زنده بماند.

لهستان 1 - اتریش 3

در دومین دیدار روز جمعه یورو ۲۰۲۴ دو تیم فوتبال اتریش و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان اتریش موفق شد با برتری ۳ بر یک برابر رقیب خود، شانس‌های صعودش را به دور حذفی افزایش دهد و لهستان نیز در آستانه حذف از جام ملت‌های اروپا قرار گیرد. در این دیدار ترائونر، کریستوف بوامگارتنر و آرناتوویچ برای اتریش گلزنی کردند و تک گل لهستان را کریستوفر پیونتک وارد دروازه حریف کرد.

هلند 0- فرانسه 0

تیم ملی هلند و تیم ملی فرانسه در دومین بازی دور گروهی در رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

تساوی تیم ملی هلند مقابل تیم ملی فرانسه موجب شد تا تیم ملی لهستان تبدیل به اولین تیمی شود که از رقابت های یورو 2024 حذف می شود.

نظر شما