شناسهٔ خبر: 67273816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مطرح کرد؛

ضروریت توجه به شاخصه های انتخاب کاندیدای اصلح

سردار «کوشکی» با اشاره به در پرش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، بر ضروریت توجه به شاخصه های انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کوار که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، در ابتدای سخن خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: امتداد دولت سیزدهم به معنی ادامه راه انقلاب اسلامی بدون وقفه است بنابراین باید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ضمن حضور پرشور، انتخابی اصلح داشته باشیم.
 
وی شاخصه‌های انتخاب کاندیدا‌های اصلح را مورد توجه قرار داد و افزود: کسانی که شعار سیاسی و کلی گویی را مطرح می‌کنند تنها به دنبال رسیدن به قدرت هستند بنابراین برای رسیدن به دولتی خدمتگزار باید انتخابی اصلح داشت همچنین اگر انتخابات منسجم و متحد با مشارکت حداکثری رخ دهد، قدرت کشورمان افزایش پیدا خواهد کرد از این رو در مقابل دشمنان می‌توان سرآمد بود.
 
سردار کوشکی با بیان اینکه نیازمند رئیس جمهوری جهادی و خدوم هستیم، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید کرد: سبک زندگی والدین شهدا باید تبیین شود چراکه شهدا از دامان پدر و مادران با ویژگی‌های خاص پرورش یافتند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بر اجرای مصوبات گذشته شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کوار توسط دستگاه‌های مجری تعیین شده تاکید موکد کرد و ادامه داد: شان و منزلت شهدای گمنام در شهرستان کوار باید در رسیدگی و تکمیل یادمان ها، حفظ شود و آباد کردن یادمان ها، دل مردم منطقه را آباد می‌کند و برکت به دنبال خواهد داشت.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح جامع یادمان شهید گمنام شهر کوار توسط شهرداری تدوین شود، افزود: یادمان شهید گمنام قبله گاه فرهنگی هر شهر و منطقه است بنابراین ۱۵ عنصر زیرساختی، فرهنگی و عمرانی یادمان شهید گمنام کوار در طراحی جامع لحاظ شود.
 
سردار کوشکی وظیفه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر شهرستان را یادمان‌های شهدای گمنام، کتاب، تکریم و تجلیل ایثارگران، هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره ها، شهر آرایی عنوان کرد و توجه به این مسئولیت‌ها را مهم برشمرد.
 
روند تدوین کتاب نقش شهرستان کوار در دوران دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت و محاسن و کاستی‌های آن مرور شد و تخصیص اعتبارات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/

نظر شما