شناسهٔ خبر: 67273505 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

برخورد مرگبار سمند با تیر برق در بزرگراه آزادگان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ یک تن درپی برخورد سواری سمند با تیر برق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک»، سرهنگ رابعه جوانبخت در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز، یک خودروی سمند در لاین کندرو مسیر جنوب به شمال اتوبان آزادگان در حال حرکت بود که با یک تیربرق برخورد کرده و متاسفانه این تصادف خسارات جانی و مالی در پی داشت.

وی با اشاره به تعداد فوتی‌ها و مجروحان این حادثه افزود: متاسفانه سرنشین عقب خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد. همچنین راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مصدوم شده و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد علت این حادثه، سرعت بالا و غیرمجاز این خودرو بوده و راننده نتوانسته خودرو را کنترل کند که این برخورد صورت گرفته است.

جوانبخت خطاب به رانندگان گفت: متاسفانه راننده این خودرو، جوان ۲۲ ساله ای بوده که احتمالا مهارت و تجربه کافی را در زمینه رانندگی ایمن نداشته و این اتفاق را رقم زده است؛ بنابراین از رانندگان جوان درخواست می‌کنیم با سرعت مطمئنه که کمتر از سرعت مجاز است؛ تردد کنند تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی مانند توقف‌های ناگهانی سایر خودروها، عبور عابرپیاده و ... بتواند سریعا واکنش نشان دهند.  

نظر شما