شناسهٔ خبر: 67273456 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زيباسازي پل ستارخان با اجراي طرح‌هاي هنري و نورپردازي

صاحب‌خبر -
زيباسازي پل ستارخان با اجراي طرح‌هاي هنري و نورپردازي
خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ٢ تهران گفت: طرح زیباسازی پل ستارخان با انجام رنگ‌آمیزی، طرح‌های هنری و نورپردازی در قالب پروژه‌های من شهردارم اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢، علی‌اصغر طاهری گفت: پل ستارخان از دیدگاه شریان‌های حیاتی، در رده پل‌های مهم تهران قرار دارد که نمای ظاهری پل متاثر از شرایط جوی و گذشت زمان دچار فرسودگی شده بود.
وی افزود: در همین راستا طرح زیباسازی پل مذکور در دو بخش زیبایی شناختی و ایجاد محوری ایمن به عنوان یکی از پروژه های من شهردارم اجرا شد.
طاهری اضافه کرد: در این طرح جداره‌ها و ستون‌های پل ستارخان با تکنیک اکریلیک و با استفاده از رنگ‌های روشن و شاد چهره و نمایی تازه و باطراوت پیدا کرده که در اوقات روز و شب، زیبایی خود را به رخ شهروندان می‌کشاند.‌
معاون شهردار منطقه ٢ با اشاره به نورپردازی پل ستارخان گفت: نورپردازی این فضای شهری با نصب پروژکتورهای کم‌مصرف با شیوه«مولتی کالر» و نورپراکنی متنوع در زیر عرشه انجام شد که علاوه بر ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، این پل قدیمی به یکی از پل‌های زیبا در محدوده غرب تهران تبدیل شده است.
انتهای پیام/

نظر شما