شناسهٔ خبر: 67273422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در گیلان افتتاح شد

رشت - ایرنا - ستاد مرکزی علیرضا زاکانی یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه در رشت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

رضا دوست جلالی رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان گیلان در حاشیه افتتاح ستاد مرکزی این نامزد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون ستاد علیرضا زاکانی در شهرهای لاهیجان و تالش هم افتتاح شده و تا پایان هفته جاری و همچنین طی هفته آینده نیز، در همه شهرهای گیلان، ستاد انتخاباتی زاکانی افتتاح خواهد شد.

مسوول هماهنگی ستادهای انتخاباتی زاکانی در استان گیلان افزود: همچنین طی هماهنگی‌های انجام شده، در طول هفته آینده در یکی از ستادهای شهرستان رشت برنامه تجمعی با حضور طرفداران علیرضا زاکانی برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش و هدف ما این است که چهار اصل انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری را داشته باشیم و بی‌شک در روز هشتم تیرماه، برنده اصلی انتخابات مردم خواهند بود و امیدواریم که شادی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان بیاوریم.

دوست‌جلالی خاطرنشان کرد: همچنین مسوولان ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در ۱۷ شهرستان گیلان معرفی شده‌اند و این افراد تا روز انتخابات فعالیت خود را انجام خواهند داد و در روز انتخابات ریاست جمهوری نیز به عنوان ناظر در شهرهای خود حضور خواهند یافت.

نظر شما