شناسهٔ خبر: 67273355 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سوزوکی جیمنی وارداتی؛ معرفی ویدیویی شاسی بلند آفرودی و پرطرفدار ژاپنی

صاحب‌خبر -

سوزوکی Jimny وارداتی به‌تازگی رسماً به فروش گذاشته شد. به همین مناسبت، در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی سوزوکی جیمنی راسا موتور را تماشا کنید.

راسا موتور زمستان گذشته از سوزوکی جیمنی سه درب و سوزوکی جیمنی پنج درب رونمایی کرد؛ دو خودرو متفاوت که نمونه‌های مشابه‌شان کمتر در بین محصولات امروزی بازار خودرو ایران به چشم می‌خورد. در حالی که بازار خودرو کشور پر از کراس اوورهای جمع و جور شهری شده است، این دو محصول سوزوکی به‌عنوان شاسی بلندهای آفرودی رترو سهم کوچکی در تنوع بخشیدن به این بازار ایفا می‌کنند. اخیراً شرایط فروش سوزوکی جیمنی هم اعلام و به دنبال آن قیمت علی‌الحساب این اس یو وی وارداتی مشخص شد.

ویدیو معرفی شاسی بلند وارداتی سوزوکی جیمنی

حالا در کارجی‌نیوز، زیرمجموعه جدید گجت نیوز طی ویدیویی به معرفی مختصر سوزوکی Jimny پرداخته‌ایم. با مشاهده این ویدیو می‌توانید اطلاعات جامعی درباره طراحی نمای بیرونی، چیدمان کابین، مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو وارداتی جدید کسب کنید. پیشنهاد می‌شود تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

سوزوکی جیمنی در دو نسخه سه درب و پنج درب عرضه می‌شود. هر دو نسخه زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری 5 سیلندر خطی تنفس طبیعی با فناوری پاشش مستقیم سوخت دارند که 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته هم عهده‌دار انتقال نیرو محرکه این پیشرانه به هر چهار چرخ است.

جیمنی به‌عنوان یک مینی اس یو وی آفرودی از امکانات رفاهی حداقلی نظیر نمایشگر مرکزی 7 اینچی با قابلیت اتصال به بلوتوث، تهویه مطبوع خودکار، پورت USB و تنظیم دستی 4 جهته صندلی راننده برخوردار است. ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، 6 ایربگ، کنترل شروع حرکت در سربالایی و سیستم رصد باد تایرها هم برخی از امکانات ایمنی این ماشین وارداتی هستند. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رود، این شاسی بلند ژاپنی از تنظیم حالت‌های دیفرانسیل (2H ،4L و 4H) و قفل محورهای محرک در سطوح لغزنده از طریق ترمز بهره می‌برد.

در نهایت، شما کاربران گجت نیوز نظر خود را درباره ویدیو معرفی سوزوکی جیمنی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سایر ویدیوها در گجت نیوز:
با تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای، پارک دوبل مثل آب خوردن می‌شود + ویدیو چرا هیچ‌کس نسل جدید هیوندای سانتافه را دوست ندارد + ویدیو تماشا کنید: ماشین هایی که خودروسازان بزرگ را از فروپاشی نجات دادند تماشا کنید: وقتی خودرو ایلان ماسک ماشین پلیس را له می‌کند مدیرعامل تویوتا چپ کرد + ویدیو

 

نظر شما