شناسهٔ خبر: 67273228 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسته انتخاباتی این مجموعه خبری با محور مناظره نامزد‌ها و تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات

دلایل پخش نشدن مستندهای دو نامزد ریاست جمهوری و تاخیر در مناظره نخست تا نشست هم افزایی اساتید دانشگاهی برای مشارکت حداکثری و حضورآگاهانه در بسته انتخاباتی این مجموعه خبری بررسی شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، قرعه‌کشی چهار مناظره تلویزیونی دیگر، امروز با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد.

در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه در واکنش به صحبت برخی کارشناسان در برنامه‌های تبیغاتی نامزدها در جمع خبرنگاران قرار گرفت.

ستاد انتخابات صدا و سیما  علت تاخیر در پخش مستندهای مسعود پزشکیان و سعید جلیلی را دیر تحویل‌دادن آنها به کمیسیون بررسی تبیلغات عنوان کرد.

ستاد های انتخاباتی نامزدها برنامه‌های تلویزیونی ضبط شده را باید 24 ساعت قبل از پخش تحویل کمیسیون بررسی تبلیغات دهند.

کارشناسان خطاب به نامزدها میگویند: کلی‌گویی نکنید، برنامه‌ی مشخص بدهید.

در آستانه برگزاری دومین مناظره نامزدها در 31 خرداد، برخی کارشناسان حوزه‌های مختلف، بویژه اقتصادی، در گفت و گو با خبرگزاری‌ها اینطور اظهار نظر کردند که مناظره اول بیشتر با کلی‌گویی سپری شد و توقع آن است که نامزدها در مناظرات بعدی به تشر یح برنامه‌های خود بپردازند.

در نشست اساتید دانشگاههای مهاباد، مهمترین راهکارهای مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ارائه شد.  

خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: امروز به مناسبت روز ملی بسیج اساتید و سالروز بزرگداشت شهید چمران جمع شدیم تا یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی بداریم و باتوجه به وضعیت حساس کشورمان و اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم در خصوص ملاک های انتخاب اصلح و تبادل نظر داشته باشیم و در راستای مشارکت حداکثری دیدگاه ها و نظرات خودشان را بیان کنند و از همه مردم درخواست داریم در انتخابات شرکت کنند.

<div id="video-display-embed-code_11232683"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263802/11232683?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما