شناسهٔ خبر: 67273185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد مرکزی پزشکیان در همدان راه اندازی شد

همدان- ایرنا- ستاد انتخاباتی مرکزی امسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همدان با حضور جمعی از نمایندگان ادوار مجلس و چهره های اصلاح طلب این استان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس ستاد انتخابات پزشکیان در همدان چهارشنبه شب در آیین افتتاح ستاد مرکزی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید با انتخاب خوب جلوی یکدست سازی که منجر به نارضایتی مردم می شود را بگیریم.

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در استان همدان اظهار کرد: بی تردید شهروندان حق دارند به تشخیص خود از حق رای استفاده کنند یا نکنند هر چند این تشخیص محترم است اما دریافت ما در ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان همدان این است که بعد از چند انتخابات کم رمق این بار رأی دادن می تواند واجد پیام و اثر باشد.

الهی تبار افزود: می توان به نام ایران و برای ایران به نیک اندیشی، آزادگی،سلامت نفس، صداقت و تجربه اندوخته مسعود پزشکیان در حکمرانی اعتماد کرد و فرصتی دوباره برای ایران و ایرانیان ساخت.

رییس ستاد پزشکیان در همدان ادامه داد: جامعه هنوز باورمند سپردن مسؤولیت ها به متخصصان است به افرادی که فراتر از تنگ نظری ها و خودی و غیر خودی ها بتوانند فرصت ادای دین به ایران و خدمت به ایرانیان را داشته باشند.

وی افزود: این جایگاه نباید به آنانی برسد که توان تشخیص و ظرفیت بهره گیری از منابع انسانی ارزشمند را ندارند و در سودای یکدستی بیشتر حتی به قیمت تشکیل دولت و مجلس اقلیت و جامعه ای سرخورده و ناامید هستند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همدان با حضور نمایندگان اصلاح طلب همدان در ادوار مجلس و جمعی از مسئولان سابق این استان و حامیان این نامزد آغاز به کار کرد.

در این آیین بیانیه ۱۳ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در حمایت از مسعود پزشکیان قرائت شد.

نظر شما