شناسهٔ خبر: 67272985 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۱۱۶ خودروی دپو شده در پارکینگ‌های زنجان به مزایده گذاشته می... -

اقتصاد ایران: زنجان- دادستان زنجان گفت: یک هزار و ۱۱۶ خودروی دپو شده در پارکینگ‌های زنجان به مزایده گذاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عباسی عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: کمپ ماده ۱۶ در سال ۱۴۰۱ برای خانم‌ها ایجاد شد و یکی از نیازهای استان ایجاد این کمپ برای آقایان بود و این امر محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز مورد مطالبه مکرر ما بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد آسفالت محور زنجان -قزوین هستیم و زنجان- تبریز از چند روز گذشته آغاز شده و ۳۲۰ میلیارد تومان برای این امر بودجه اختصاص یافته است.

دادستان زنجان با بیان اینکه استقرار میدان احشام در شهر سبب گلایه مردم از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی شده بود، عنوان کرد: با پیگیری به عمل آمده ۲ میدان خارج از شهر احداث شده و به زودی شاهد جابه‌جایی خواهیم بود.

وی به ساماندهی پارکینگ‌های خودرو و موتورسیکلت دپو شده در استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱۱۶ دستگاه خودرو آماده فروش داریم که در چند روز آینده مزایده برگزار می‌شود و شاهد ساماندهی پارکینگ‌های خودرو خواهیم بود.

عباسی تعداد موتورسیکلت‌ها را نیز ۳ هزار و ۳۵۷ دستگاه برشمرد و افزود: فروش خودروها و موتورسیکلت‌ها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای دولت درآمد ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز شوق زندگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایجاد می‌شود، ابراز کرد: ساختمان این مجموعه ساخته شده و گامی در بهبود آسیب‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه رفع مشکلات زیست محیطی و بهداشتی زنجانرود از مهم‌ترین اقدامات اخیر است، تصریح کرد: کسب رتبه اول کشوری دادسرا در پرنده‌های معوق و قدیمی از دیگر افتخارات است و زنجان کمترین پرونده با عمر بیش از یک سال را دارد.

وی با بیان اینکه کمترین میزان صدور قرار بازداشت موقت در استان زنجان ثبت شده است ادامه داد: در قرارهای منتهی به بازداشت نیز تمهیداتی مثل فرصت آوردن وثیقه به متهم داده شده است.

عباسی در مورد رسیدگی به ترک فعل مدیران یادآور شد: ۱۱ فقره پرونده ترک فعل مدیران در استان از تیرماه سال گذشته تاکنون ثبت شده که اغلب آنها به دلیل اهمال و تفریط بوده و تضییع حقوق بیت‌المال را در پی داشته است.

نظر شما