شناسهٔ خبر: 67272983 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واکنش قاضی‌زاده به پرسشی درباره نامزد پوششی بودن

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه «بدون تعارف» به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت. امیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه «بدون تعارف» به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه «بدون تعارف» به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

محور دیدگاه‌ها به شرح زیر است:

هنوز هم برای خیلی باورش سخت است که در میان دوره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کنیم، از دست دادن شهید رریسی قابل جبران نیست.

تا دقایق پایانی صبر کردم اما افرادی که از کابینه مورد انتظارم بودند و بر ادامه راه شهید رییسی مصمم بودند برای ثبت نام نیامدند و برای اینکه مردم دستشان در انتخاب باز باشد ثبت نام کردم.

انتقاد از گذشته خود برای عدم غنیمت شمردن زمان دارم، شهید رییسی همواره تذکر ‌میداد به اعضای کابینه که وقت نداریم  و وقتی زمان را از دست بدهیم قدرش را می‌فهمیم

وقتی قصد ایجاد  تحول دارید یک عده مدیر خسته و حال ندار در سیستم هستند که ناراحت و ناراضی می‌شوند و یا وقتی می‌خواهید عدالت برقرار کنید و فساد را ریشه کن کنید کسانی که جیره خوار بودند و درامدهایی از این طریق داشتند علیه شما شروع به صحبت کردن، موضع‌گیری و حمله در فضای رسانه می‌کنند

من یک پزشک جراح هستم، همسرم هم پزشک است، در اطراف میدان شهدای تهران که منطقه متوسطی است در یک آپارتمان بیست سال ساخت زندگی می‌کنیم، دنبال زندگی اشرافی نبودم جون به گونه‌ای تربیت شدم که این دنیا را مسیری برای سعادت در زندگی اخروی قرار دادیم.

باغ و ویلا نداریم فقط یک ماشین تولید داخل دارم.

یک دختر و پسر دارم که دخترم دانشجوی مهندسی برق شریف است و پسرم در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کند.

متاسفانه هم در این دوره و هم دوره قبل بداخلاقی هایی صورت گرفت، کسی که وارد عرصه انتخابات می‌شود باید خود را اصلح بداند و اگر اصلح نداند ورودش به انتخابات خلاف شرع است.

متاسفانه برخی این مسئله را در انتخابات باب کردند، یک رئیس‌جمهوری وقتی با معاون اول خود آمد و کاندایدا شد این فرهنگ کاندیدای پوششی را راه اندازی کردند و چون خودشان اینگونه هستند دیگران را به این مسئله متهم می‌کنند.

ادامه دارد...

نظر شما