شناسهٔ خبر: 67272869 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:

حماس ازبین‌رفتنی نیست

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به دروغ‌بودن ادعاهای گذشته مقامات صهیونیست اذعان و اعلام کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از بین‌رفتنی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به دروغ‌بودن ادعاهای پیشین مقامات صهیونیست در آغاز حملات ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی مبنی بر نابودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اذعان کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حماس یک حزب و یک اندیشه است که در دل مردم ریشه دارد. هرکس گمان می‌کند ما می‌توانیم این اندیشه را از دل مردم جدا کنیم اشتباه می‌کند.

هاگاری تصریح کرد: جنبش حماس اندیشه‌ای است که نابودکردن آن ممکن نیست. باور به امکان نابودکردن و از بین‌بردن جنبش حماس، تزویر و فریب اسرائیلی‌ها است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به قدرت مقاومت افزود: ما هزینه سنگینی را در این جنگ می‌پردازیم. ما نمی‌توانیم تمامی اسرا را با ابزارهای نظامی بازگردانیم.

علاوه بر این هاگاری با پذیرش ضمنی شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان در پی انتشار تصاویر هوایی از «حیفا» و تأسیسات نظامی و غیرنظامی حساس این منطقه اشغالی از سوی مقاومت اسلامی لبنان گفت: پس از حضور پهپاد حزب‌الله در حیفا ما روی بهبود سامانه گنبدآهنین کار می‌کنیم.

نظر شما