شناسهٔ خبر: 67272800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده پیشین مازندران در مجلس شورای اسلامی:

تلاش برای سعادت ایران/ انتخابات امسال سرنوشت ساز است

امیرحسین طاهریان

نماینده پیشین مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور را باید با انتخاب فرد اصلح از بن‌بست خارج کنیم، گفت: با توجه به اینکه انتخابات امسال سرنوشت ساز است برای سعادت ایران تلاش می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

عبدالله رضیان امروز با حضور در ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان در ساری با بیان اینکه همه نگران وطنمان هستیم و چند سال اخیر مهاجرت نخبگان از کشور رونق یافته است، اظهار کرد: اگر بخواهیم بی‌تفاوت باشیم به نوعی ظلم به کشور و آیندگان است.

وی افزود: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، موج سیاسی و اجتماعی قابل توجهی از دکتر پزشکیان در کشور ایجاد شده است، لذا احساس می‌کنیم همه گروه‌ها و جریان‌هایی که نگران کشور هستند باید به میدان انتخابات بیایند.

این فعال سیاسی در مازندران با بیان اینکه همه ما با دغدغه وارد انتخابات شدیم و آنچه که گره‌گشای مشکلات مردم است سیاست خارجه و تعامل با دنیا است، تصریح کرد: همه نارضایتی‌ها به‌دلیل این است که رفتار مناسبی نداشتیم، دکتر پزشکیان معتقد به استفاده از همه ظرفیت‌های کارشناسی در داخل کشور است و همه ملت ایران شهروند جمهوری اسلامی هستند.

تلاش برای سعادت ایران/ انتخابات امسال سرنوشت ساز است

رضیان به معرفی شخصیت پزشکیان پرداخت و گفت: این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تلاش دارد همه ملت ایران یک سطح دیده شوند و مردم پای کار باشند.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشور را باید با انتخاب فرد اصلح از بن‌بست خارج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات امسال سرنوشت ساز است و همه مردم باید وارد میدان انتخابات شوند، افزود: برای سعادت ایران اسلامی باید تلاش کنیم. ایران برای همه فرزندان ما است نه گروه خاصی.

انتهای پیام

نظر شما