شناسهٔ خبر: 67272687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

2000 برنامه همزمان با دهه امامت و ولایت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان غربی گفت: 2 هزار برنامه متنوع به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت مصادف با این ایام در مناطق مختلف آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان غربی امروز 30 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: 2 هزار برنامه در قالب 700 عنوان به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت همزمان با این ایام در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان غربی برپایی سفره علوی و توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در قالب اطعام علوی در تکایا، مساجد و حسینیه‌ها را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: این برنامه به صورت خودجوش اجرا شده و اعتبار موردنیاز از سوی خیرین و اقشار مختلف مردم تامین شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: توزیع ۳۵ سری جهیزیه بین نوعروس‌های نیازمند، برپایی پیاده‌روی و تکریم سادات در طی مراسمی با حضور امام جمعه ارومیه، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تدارک برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی محفل شعر و ... از جمله برنامه‌هایی است که در استان اجرا می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود عید سعید غدیر خم را یکی از مهم‌ترین و بزرگترین اعیاد در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: این اعیاد فرصتی برای تقویت اتحاد بین شیعه و اهل سنت است.

حجت‌الاسلام فیاضی عید سعید غدیرخم را یک فرصت ارزشمند برای بصیرت‌افزایی عنوان کرد و بیان داشت: از این فرصت برای روشنگری، معرفت‌افزایی و آگاه‌سازی باید نهایت استفاده را کرد چراکه دشمنان به صورت پیوسته در حال توطئه هستند.

وی ضمن اینکه یاد و خاطره رئیس جمهور شهید خادم امام رضا(ع) آیت‌الله رئیسی را گرامی داشت، افزود: اهتمام برای انتخاب اصلح با تلاش برای تقویت عزت ملی، حریت و آبادانی ایران اسلامی ارتباط مستقیم و غیرقابل انکاری دارد پس باید با حساسیت مضاعف به این عرصه ورود پیدا کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود برپایی انتخابات ریاست جمهوری و قضیه فلسطین را دو موضوع اصلی حال حاضر دانست و اظهار کرد: به هر دو مبحث باید با حساسیت مضاعف پرداخته شود.

نظر شما