شناسهٔ خبر: 67272658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قادری:

در مناظره‌ها بايد از طرح مباحث نظري پرهيز شود

صاحب‌خبر -
در مناظره‌ها بايد از طرح مباحث نظري پرهيز شود
خبرگزاری آریا - نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد: مناظره اول کمکی به انتخاب صحیح مردم نکرد و بهتر است داوطلبان در انتخابات از بیان مباحث کلی و نظری پرهیز کنند.

جعفرقادری به گزارش سرویس سیاسی آریا در گفت‌ وگو با خانه ملت با اشاره به فضای سیاسی کشور در ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین مناظره برگزار شده آنگونه که باید به مسیر مردم را برای انتخاب درست و اصلح روشن نکرد و ابهامات مردم را پاسخ نداد.
وی افزود: برخی تناقضاتی که در پاسخ های داوطلبان وجود داشت سوالات زیادی برای مردم به همراه داشت ضمن اینکه طراحی سوالات نیز کلی و کلیشه ای بود و از داوطلبان راهکار های عملیاتی خواسته نشد و بیشتر وقت مناظره صرف طرح مساله و واکاوی مشکلات شد و ما در مناظره اول اقتصادی سخنی در مورد کاهش هزینه ها و چابک سازی دولت و بهبود فضای مدیریت عمومی کشور شنیده نشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: اهلیت سنجی در واگذاری های دارایی ها به بخش خصوصی موضوعی بود که تیکه زیادی از سوی داوطلبان به آن شد غافل از اینکه این موضوع اساسا در قانون دیده نشده و نشان می دهد صحبت سمت و سوی کارشناسی نداشت بلکه برای جلب نظر افکار عمومی بود.
وی با بیان اینکه لازم است در مناظره های بعدی از کلی گویی پرهیز شود، تصریح کرد: نگاه به توانمندی داخلی و توسعه روابط با کشورها بر سر مشترکات و کلید توسعه کشور است و دعوای زرگری بین میدان و دیپلماسی و ایجاد اختلاف بین جریانات مختلف کمکی به انتخاب درست مردم نمی کند و حرکت به سمت برنامه های ملموس و اجرایی به انتخاب صحیح کمک خواهد کرد./
پایان پیام

نظر شما