شناسهٔ خبر: 67272572 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

موسیالا برای هر بازی یک گل کنار گذاشته است (عکس)

تیم ملی فوتبال آلمان با همکاری ایلکای گوندوگان و جمال موسیالا در نیمه اول بازی مقابل مجارستان به گل رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان در دومین بازی‌اش از رقابت‌های دور گروهی یورو 2024 به مصاف مجارستان رفته و در نیمه اول با یک گل پیش افتاده است.

آلمان بازی را با فشار به سمت دروازه مجارستان آغاز کرد و چند مرتبه به گلزنی نزدیک شد تا اینکه در دقیقه 25 فرصت گلزنی آن‌ها به ثمر نشست.

ویدئو: 345864

این موقعیت خطرناک با ارسال کوتاه جمال موسیالا از نزدیکی محوطه جریمه به سمت ایلکای گوندوگان آغاز شد. گوندوگان پس از اثرگذاری روی توپ شاهد دخالت ویلی اوربان بود که توپ را از دروازه کمی دور کرد و به کاپیتان آلمان برخورد کرد که همین باعث بهم خوردن تعادل او شد.

2045467

اوربان پس از چند لحظه نتوانست تعادل خود را حفظ کند و در تعقیب توپ روی زمین افتاد که گوندوگان موفق شد توپ را دریافت کرد و به سمت دروازه بچرخد. او فضای مناسبی برای شوت‌زنی نداشت و تصمیم گرفت توپ را به موسیالا پاس بدهد.

در این زمان کوتاه بازیکنان مجارستان به نشانه خطا روی اوربان دست از تعقیب گوندوگان برداشته بودند و او از این فرصت استفاده کرد تا پاس گل بدهد. موسیالا توپ را با ضربه محکم پای راست به سمت دروازه فرستاد که با وجود اثرگذاری بازیکن حریف روی خط دروازه توپ به تیرک افقی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

2045466

پس از به ثمر رسیدن گل، داور صحنه برخورد گوندوگان به مدافع مجارستان را بررسی کرد که سیستم کمک داور ویدیوی آن را پس از لحظاتی تایید کرد.

این دومین گل موسیالا در این رقابت‌ها بود. او در بازی مقابل اسکاتلند هم با ضربه‌ای مهارنشدنی دروازه حریف را باز کرده بود و در برتری 5-1 تیمش تاثیرگذار بود.

نظر شما