شناسهٔ خبر: 67272544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان:

رییس جمهور آینده باید ولایتمدار و پاک دست باشد

سنندج_رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان گفت: رییس جمهور آینده باید ولایتمدار، پاک دست، با اخلاص و استکبارستیز باشد و شاخصه‌های وی نزدیک به گفتمان شهید رییسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای ائتلاف انقلاب استان کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه استان کردستان اظهار کرد: انتخابات پشتوانه مردمی نظام و مظهر دمکراسی و نشانه اقتدار حاکمیت دینی در عرصه بین‌الملل بویژه انتخابات ریاست‌جمهوری است.

وی افزود: در دوران عمر بابرکت انقلاب اسلامی انتخابات زیادی برگزار شده اما انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته وی، این انتخابات به دلایل متعددی از جمله جنگ غزه و شهادت شهید رئیسی بسیار مهم و حساس است و می‌تواند معادلات سیاسی را رقم بزند.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به ریل گذاری رئیس جمهور شهید و خدمات ارزشمندی که در کشور به یادگار گذاشتند گفت: شاخصه‌های رئیس جمهور آینده باید نزدیک به گفتمان شهید رئیسی باشد و روحیه شهید جمهور در وی متجلی باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با اشاره به اینکه دشمنان نظام درصدد سرد و بی روح نشان دادن انتخابات است گفت: در این راستان رسالت شورای ائتلاف در عرصه انتخابات بسیار خطیر است.
وی با بیان اینکه چشم تمام آزادی‌خواهان و مظلومین جهان به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران است، کلید حل مشکلات کشور را داشتن تفکر انقلابی و جهادی دانست.

نظر شما