شناسهٔ خبر: 67272526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۵ طرح عمرانی آموزشی در شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: از ۵ طرح عمرانی آموزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: مدرسه برکت در روستای محمدآباد مرکزی به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع و اعیان ۶۲۵ مترمربع با ۶ کلاس و اعتبار ۵۸ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی و بنیاد برکت یکی از طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مدرسه امام علی (ع) در منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به مساحت عرصه ۱۶۰۰ مترمربع مساحت و اعیان ۷۲۵ مترمربع با ۶ کلاس و اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال ردیف از محل اعتبارات خیر و ۷ محرومیت زدایی) اداره کل راه و شهرسازی دومین پروژه امروز بود که افتتاح شد.

فرماندار آران و بیدگل احداث بلوار خلیج فارس به طول ۲ کیلومتر و جدول گذاری ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات شهرداری آران و بیدگل را سومین طرح امروز معرفی کرد که تسهیل تردد و کاهش بار ترافیکی ورودی به شهرستان با توجه به مجاورت به شهرک صنعتی سلیمان صباحی را در بر دارد.

رضایی تصریح کرد: روشنایی بلوار شهید جندقیان به طول ۳۰۰۰ متر و اعتبار ۳۲ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات منابع داخلی شهرداری آران و بیدگل با مشارکت اداره برق و فرمانداری شهرستان از دیگر پروژه‌های امروز بود که تسهیل تردد و کاهش تصادفات و ساماندهی نقاط حادثه خیز شهری و افزایش امنیت عمومی و ایجاد فضای مناسب جهت استفاده عموم را بدنبال دارد.

وی موزه ویگل محل با مساحت ۵۷۰۰ مترمربع اعیان به اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال با احتساب خرید زمین محل پروژه و ردیف اعتبارات از منابع داخلی شهرداری آران و بیدگل با مشارکت بخش خصوصی را یکی دیگر از پروژه‌های امروز معرفی کرد که با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

نظر شما