شناسهٔ خبر: 67272481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار استاندار همدان با قهرمانان ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان

خبرگزاری صدا و سیما

در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، استاندار همدان با هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در این دیدار با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری پرشورتر انتخابات گفت: انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی و اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت می‌کنند.

او همچنین گفت: نظام جمهوری اسلامی، خدمات و دستاورد‌های ارزشمندی داشته که باید پاس داشته شوند و حفظ وحدت و انسجام ملی یکی از مهمترین ضرورت‌ها در عرصه تبلیغات انتخاباتی است و اساساً خود انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد.

استاندار همدان با توجه به مقبولیت ویژه ورزشکاران در بین آحاد مردم، جوانان و نوجوانان، از این قشر خواست مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: ورزشکاران به واسطه نقش تأثیرگذار خود در جامعه، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر و انتخاب اصلح تلاش کرده و الگو باشند و دیگر اقشار را هم برای حضور در این عرصه تشویق و ترغیب کنند.

نظر شما