شناسهٔ خبر: 67272471 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ماوس منحصربه‌فرد M259 با طراحی عجیب و قیمت ۳۷ دلار رونمایی ش... -

اقتصاد ایران: شرکت Ajazz ماوس گیمینگ M259 را با طراحی منحصربه‌فرد و وزن بسیار کم و قابلیت‌های جذاب رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

شرکت آجاز (Ajazz) ماوس گیمینگ بسیار منحصربه‌فردی با نام M259 را معرفی کرده است که با الهام از طراحی خودرو کلاسیک فراری، ظاهری زیبا و ویژگی‌هایی حرفه‌ای ارائه می‌کند.

ماوس M259 با الهام از جلوپنجره‌ی نمادین خودرو فراری تستروزا، از سبک ظاهری ماوس‌های گیمینگ سنتی فاصله می‌گیرد. این رویکرد منحصربه‌فرد صرفاً برای زیبایی‌شناسی نیست؛ چراکه آجاز ادعا می‌کند بدنه‌ی این محصول ترکیبی از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم به‌همراه روکش بالایی ABS با درزگیری کامل، حس سردی استفاده‌های طولانی‌مدت را به حداقل می‌رساند و از ورود مایعات و سایر مواد ریز به داخل ماوس جلوگیری می‌کند.

M259 علاوه‌بر طراحی عجیب‌وغریب، عملکرد بسیار خوبی دارد. وزن این ماوس فقط ۶۴ گرم است که تقریباً با یک تخم مرغ برابری می‌کند. این ساختار به حرکات بسیار سریع و کاهش خستگی هنگام اجرای طولانی‌مدت بازی‌ها کمک می‌کند.

M259 از حسگر PixArt PAW3395 بهره می‌برد که به‌دلیل ردیابی دقیق و پاسخگویی بسیار سریع، یکی از بهترین انتخاب‌ها میان گیمرهای حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. این حسگر حداکثر دقت 26000DPI را ارائه می‌دهد و از نرخ Polling Rate یک کیلوهرتز بهره می‌برد. به‌بیان دیگر، تأخیر بین حرکت گیمر و عملکرد درون بازی به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

ماوس آجاز M259

ماوس M259 با اتصال سه‌حالته، طیف وسیعی از نیازهای کاربر را پوشش می‌دهد. درواقع، می‌توانید بین اتصال باسیم برای کمترین تأخیر و اتصال بی‌سیم ۲٫۴ گیگاهرتز و اتصال بلوتوث، یکی را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط:
  • ماوس‌های هیجان‌انگیز نسل جدید رپو با سنسور سفارشی از راه رسیدند
  • دکمه هوش مصنوعی ChatGPT وارد ماوس‌ و کیبورد لاجیتک می‌شود

M259 از باتری داخلی ۳۵۰ میلی‌ آمپرساعتی استفاده می‌کند که طول‌ عمر زیادی دارد. آجاز ادعا می‌کند با هربار شارژ می‌توانید در حالت ۲٫۴ گیگاهرتز حدود ۵۴ ساعت و در حالت بلوتوث ۵۵ ساعت از آن استفاده کنید.

علاوه‌براین، ماوس جدید آجاز از میکروسوئیچ‌های Huano Blue Translucent Dot با طول عمر ۸۰ میلیون کلیک استفاده می‌کند که دوام آن را برای اجرای طولانی‌مدت بازی‌ها تضمین می‌کند.

قیمت ماوس آجاز M259 در چین ۲۶۹ یوان (حدود ۳۷ دلار) است و در رنگ‌های مشکی مات و سفید و قرمز فروخته می‌شود.

نظر شما