شناسهٔ خبر: 67272414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کشف دارو قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی دارو قاچاق کشف کنند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمود محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی دارو قاچاق کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، حین کنترل و بازرسی مسافرین خروجی از کشور در لاین مسافری به دو نفر تبعه افغان مشکوک که در بازرسی از وسایل آنان موفق شدند، تعداد ۹ عدد شیشه دارو از نوع امنی پک را به ارزش ۶۷ میلیون و ۵۶ هزار ریال را از ۲ نفر تبعه افغان کشف نمایند، که داروها تحویل شبکه بهداشت شهرستان و متهمین تحویل مدیریت مبارزه با کالا وقاچاق هنگ شد.  

وی در ادامه افزود: در عملیات دیگری مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق شدند، تعداد  ۲۰۰ عدد شیشه آمپول فنوباربیتال را به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال را از ۱ نفر تبعه افغان کشف کنند که داروها تحویل شبکه بهداشت شهرستان تایباد و متهم تحویل مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد. 

محمودی اظهار کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است. 

نظر شما