شناسهٔ خبر: 67272376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مرحوم سید شکرالله طاهری الگوی مدیریت جهادی بود

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید نواب موسوی در مراسم گرامی‌داشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری که در تالار شهید آوینی برگزار شد با اشاره به مقام این عالم ربانی اظهار کرد: آن مرحوم عالم بصیر شخصیتی زمان‌شناس، سخت‌کوش و مردمی داشت و سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

این استاد دانشگاه لرستان ادامه داد: وی با وجود استعداد و قابلیت بالای خود از فرصت خوبی که برای تحصیل در نجف و قم می‌توانست داشته باشد گذشت و در میان شهر و دیار خود ماند تا بین مردم زادگاه خود باشد.

وی بیان کرد: اراده زیادی می‌خواهد که با سخت‌کوشی، سختی‌ها را به جان خرید و بخشی از وقت خود را با مردم گذراند و آن مرحوم دارای این ویژگی‌ها بود.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه صحبت‌های خود به فرا رسیدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز به ما ایراد می‌گیرند که دکترین مدیریتی ندارید اما ما در تحریم و شرایط سخت قرار داریم و بزرگترین و مهم‌ترین مدیریت در گفتمان انقلاب‌مان وجود دارد که در دنیا به مدیریت بحران از آن یاد می‌شود و به آن مدیریت جهادی می‌گوییم.

این استاد حوزه و دانشگاه لرستان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مرحوم طاهری مردمی و میان مردم بودن ایشان است و مدیریت جهادی مخصوص کسی است که به معنای واقعی بین مردم باشد. او الگوی مدیریت جهادی طلاب، روحانیون و مردم متدین بود.

نظر شما