شناسهٔ خبر: 67272341 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

حاج سیدشکرالله قلب جوانان را تسخیر کرده بود

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید تاج‌الدین طاهری در مراسم گرامی‌داشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشکرالله طاهری که در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: ایشان مجاهد راه تبیین، مکتب و احیای قرآن و تفکر اسلام ناب محمدی هستند و به عنوان الگوی اخلاق، صبر، مقاومت، ایثار و ساده‌زیستی شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه در میدان بودن و خود را فدا کردن از شاخصه‌های مهم این عالم ربانی بود، افزود: ایشان در خانه‌ای محقر واقع در محله درب دلاکان زندگی می‌کردند و نمود این ساده‌زیستی و در میان مردم بودن را در مراسم باشکوه تشییع ایشان شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه حاج سید شکرالله در قلب جوانان جای داشت و آن‌ها را تسخیر کرده بود، گفت: اکثر اساتید دانشگاه که در رشته فقه و فلسفه تحصیل کرده‌اند؛ از شاگردان آن مرحوم بوده‌اند.

این مبارز دوران انقلاب به بحث انتخابات اشاره کرد و افزود: ایشان تا لحظه آخر خود را فدای خط رهبری کرد و اکنون روح بلند آن مرحوم از شما بلندنظران می‌خواهد که از تفکر امام و مسلمین جدا نشوید چراکه دشمن با تمام قدرت آمده و در خارج و داخل کشور ثروت‌ها را خرج می‌کند تا خط ولایت را کمرنگ کند.

وی ادامه داد: بر همگی ما واجب است که در صحنه باشیم و راه آقا سید شکرالله طاهری را ادامه دهیم.

نظر شما