شناسهٔ خبر: 67272324 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

انیمیشن تن تن ۲ توسط پیتر جکسون همچنان ساخته می‌شود انیمیشن تن تن ۲ توسط پیتر جکسون همچنان ساخته می‌شود

انیمیشن The Adventures of Tintin به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌های سینما رفت، اما از آن زمان دنباله این انیمیشن همچنان در دست ساخت است. درواقع پیتر جکسون که در آن زمان در حال کار روی فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies بود، قرار بود کارگردانی دو دنباله بعدی انیمیشن

صاحب‌خبر -

انیمیشن The Adventures of Tintin به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌های سینما رفت، اما از آن زمان دنباله این انیمیشن همچنان در دست ساخت است. درواقع پیتر جکسون که در آن زمان در حال کار روی فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies بود، قرار بود کارگردانی دو دنباله بعدی انیمیشن تن تن را انجام دهد، اما مدت زمان زیادی می‌شود که به‌روزرسانی جدیدی در مورد انیمیشن Tintin 2 نشده است و بسیاری فکر می‌کنند این پروژه کاملا رها و متوقف شده است.

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران تن تن همچنان می‌توانند منتظر این انیمیشن باشند. اندی سرکیس، صداپیشه شخصیت کاپیتان هادوک در انیمیشن The Adventures of Tintin در مصاحبه با یک خبرنگار فرانسوی گفت که پیتر جکسون قطعا همچنان در حال کار روی انیمیشن تن تن ۲ است. او درواقع شایعات لغو این انیمیشن را رد کرد. درواقع گفته می‌شود که انیمیشن ماجراجویی‌های تن تن با اینکه در فرانسه عملکرد خوبی در گیشه داشت، اما در آمریکا نتوانست درخشان ظاهر شود و به همین علت ممکن است دیگر شاهد دنباله‌های آن نباشیم.

پیتر جکسون در پشت صحنه فیلم هابیت

آخرین‌بار استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۸ تایید کرده بود که جکسون در حال کار روی انیمیشن Tintin 2 است و وعده داد که انیمیشن هنوز زنده است و لغو نشده است. انیمیشن تن تن ۲ قرار است براساس دو کتاب The Adventures of Tintin: Prisoners of the Sun و The Seven Crystal Ballsand The Temple of the Sun ساخته شود. همچنین قسمت اول براساس کتاب‌های کتاب The Secret of the Unicorn، کتاب The Crab with the Golden Claws و کتاب Red Rackham’s Treasure ساخته و اکران شده بود.

انتظار می‌رود که جیمی بل برای صداپیشگی شخصیت تن تن و اندی سرکیس برای صداپیشگی شخصیت کاپیتان هادوک در دنباله انیمیشن The Adventures of Tintin بازگردند. همچنین پیتر جکسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن تن تن ۲ را بر عهده دارد، اما باید دید درنهایت این انیمیشن ساخته خواهد شد یا اینکه جکسون برنامه‌های دیگری دارد. پیتر جکسون بیشتر برای کارگردانی دو سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت به‌همراه کارگردانی آثاری چون فیلم King Kong، فیلم Bad Taste، فیلم The Frighteners و فیلم The Lovely Bones شناخته می‌شود. 

منبع: zoomg-369324

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

انیمیشن Frozen 4 در دست ساخت است

ادامه مطلب

فروش انیمیشن Kung Fu Panda 4 از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد

ادامه مطلب

انیمیشن The Wild Robot کمی دیرتر اکران می‌شود

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما