شناسهٔ خبر: 67272114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون استاندار یزد: استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدها ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی از هرگونه استفاده احتمالی از امکانات دولتی به نفع نامزدها خودداری کنند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی از هرگونه استفاده احتمالی از امکانات دولتی به نفع نامزدها خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ " علی اکبر عزیزی " در نشست مشترک ستاد انتخابات استان یزد و اشکذر بر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و باحضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود: مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی و نهادها از هرگونه استفاده احتمالی از امکانات دولتی در ایام انتخابات به نفع نامزد یا جریان خاصی خودداری کنند.

وی بر لزوم استفاده حداکثری از توان رسانه‌ای در سطح استان، آگاهی بخشی به مردم در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع، سخنرانان، فرهنگیان و مجامع گوناگون و ارتباط تنگاتنگ میان ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.در این دوره حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و امیر حسین قاضی زاده هاشمی باهم رقابت خواهند کرد.

نظر شما